آنتی داعش

دانشنامه دفاعی

آنتی داعش

دانشنامه دفاعی

آنتی داعش

بسیار شرم آور است اگر شیعه و پیرو حضرت علـی (ع) باشید. آنگاه داعشی و تکفیری و وهـابی نجس در میان شـما آمد و شد کنند.
سوگند که اگر دنیا را غیرت بود، در تلاقی نگاه‌های دلواپس و نگران ابوالفضل و امام حسین باید میسوخت و خاکسـتر میشد.

سیاست‌های کلی و خطوط قرمز دانشنامه دفاعی:
هدف ما به طور کلی بر دو محور بنا نهاده شده است.
الف: دانشنامه دفاعی:
ما در این پایگاه به معرفی و شناخت تسلیحات، تاکتیک‌ها و ... دفاعی و نظامی می‌پردازیم. لیکن دانـش دفـاع شامـل این نکات هم می‌شود:
1- دانشنامه دفاعی از رابطه با وبگاه‌هایی که تبلیغات لوازم آرایشی و .. می‌گذارند پرهیز میکند.
2- دانشنامه دفاعی به پایگاه و وبـگاه ارزشی با رعایت بند اول سـیاسـت‌های کلی، با افتخار لینک می‌دهد.
3- این پایـگاه از همــکاری با نویسندگان ارزشـی استقبال می‌کـند.
4- این پایـگاه به سرعـت روابـط خود را با وبگاه‌هـایی که شروع به تبلیغات و سوء استفاده از مردم کنند قطع کرده و لینک صفحه آنان را در اسرع وقت مسدود می‌کند.
5- کسانی که لینک صفحات تبلیغی در این وب بگذارند بلافاصله به پلیس فتا معرفی می‌شوند.
6- کسانی که خط قرمزهای ما (اسلام، کشور، نظام، رهبری، شهداء) را نادیده بگیرند و یا خدای ناکرده توهین کنند و عقاید قوم گرایانه ترویج کنند بی درنگ به واجا معرفی خواهند شد.
ب: آنتی داعش
در این پایگاه سعی میشود علاوه بر اینکه اخبار لحظه به لحظه داعش و تکفیری‌ها به طبع برسد، آگاهی و اطلاعاتی پیرامون خاستگاه وهابیت و فرقه‌های شر نیز ارائه گردد.
1- به پرسشهای مخاطبان پیرامون چگونگی شکل‌گیری فرق شیطانی پاسخ گفته می‌شود.
2- با کسانی که سعی در تخریب این فرقه‌ها دارند همکاری می‌شود.
3- با افرادی که خدای ناکرده گرفتار چنین اشخاص یا عقایدی شده‌اند و قصد خلاص شدن دارند به صورت داوطلبانه همکاری می‌شود.
4- به پرسش‌های افراد در زمینه تاریخ ادیان و پیدایش فرق ظاله تا حد بضاعت پاسخ داده شده و یا منابع معتبر به ایشان معرفی می‌گردد.
شادی قلب مبارک حضرت ولی عصر (عج) ارواحنا له فدا صلواتی ختم بفرمایید.
خاک راه عاشقان اهل بیت علیهم السلام
نویسندگان دانشنامه دفاعی

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۱۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

موشک نقطه زن فاتح313 با برد500 کیلومتر توسط دانشمندان، محققان و متخصصان افتخار آفرین سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع با بهره گیری از توانمندی های داخلی و فناوری بومی طراحی و ساخته شده است.

در طراحی موشک فاتح 313 که نوع جدیدی از موشک های سری فاتح به شمار می رود، علاوه بر سبک سازی بدنه آن نسل پیشرفته ای از پیشرانه های سوخت جامد مرکب و سنسور که با دانش بومی طراحی شده، در آن به کار گرفته شده است.

هند از معامله خرید و تولید 136 جنگنده ساخت فرانسه منصرف شده و می خواهد تنها 36 فروند رافال را خریداری کند. معلوم شد که یک تعداد از سامانه های تجهیز بدنه و تسلیحاتی که هند علاقمند به تولید آنها می باشد با سیستم های موجود در رافال همساز نیست.

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۵
  • ۶۳۰ نمایش

آمریکا بار دیگر از تحویل سامانه دفاع موشکی اس-300 روسیه به ایران ابراز نگرانی کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در عین حال اذعان کرد: «انتقال این سامانه دفاعی به ایران بر اساس قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل ممنوع نیست.»

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۰
  • ۳۵۱ نمایش

زار یعنی قدرت ، تزار یعنی تخریب ، تزار یعنی مرگ و تزار یعنی بزرگترین بمب هسته ای که تاکنون آزمایش شده است
تزار بزرگترین و قدرتمند ترین بمب هسته ای ایست که تا کنون آزمایش شده است ، این بمب با قدرت ۵۰ مگاتن ( پنجاه میلیون تن تی.ان .تی ده برابر کل مهمات استفاده شده در جنگ جهانی دوم !! ) از بزگترین بمب هم نوع خودش سی برابر قدرتمند تر است ، این بمب توسط نیروهای شوروی و در قطب شمال و در سال ۱۹۶۲ برای اثبات برتری قدرت شرق به غرب به دستور مستقیم خروشچف آزمایش شد.

امواج حاصل از انفجار آن سه بار دور زمین را طی کرد! و در فنلاند شیشه خانه ها را شکست!

موجودات زنده تا شعاع ۱۰۰ کیلومتری محل انفجار تبدیل به بخار شدند و نابود گردیدند

وزن بمب برابر با ۲۰ تن ، طول گودال ایجاد شده حدود سه کیلومتر ، قدرت تخریب موثر ۵۰۰ کیلومتر ( تخریب ۱۰۰ درصد ! ) و ارتفاع قارچ ایجاد شده از انفجار ۶۸ کیلومتر !

این بمب به وسیله یک فروند بمب افکن توپولوف ۹۵ پرتاب شده ، برای اینکه بمب افکن بتواند از محل دور شود چتر ۸۰۰ کیلوگرمی به بمب وصل شد و در فاصله ۳۵۰۰ متری از زمین منفجر شد .
تا قبل از فروپاشی شوروی کسی قدرت واقعی این بمب را نمی دانست که پس از فروپاشی دولت روسیه قدرت آن را معادل ۵۰ مگاتن TNT اعلام کرد .

توضیح آنکه بمب Tsar توسط شوروی ساخته شده و در تاریخ ۳۰ اکتبر ۱۹۶۱ بر فراز جزیره میتوشیکا بای واقع در شمال روسیه و قطب شمال منفجر شد. این بمب توسط یک فروند توپولف۹۵ حمل و یک فروند توپولف۱۶ از عملیات پرتاب بمب فیلمبرداری میکرد.

روسها این بمب را در سال ۱۹۶۱ برای اثبات قدرت و فناوری برتر خود به حریف آمریکایی ساختند و پروژه ساخت آن از جولای همان سال با درخواست شخص نیکوتا خروشچف آغاز شد. ابتدا قرار بود بمب ۱۰۰ مگاتن قدرت انفجاری داشته باشد که به علت هزینه زیاد و ترس از انتشار پرتوهای رادیواکتیو آنرا به نصف یعنی ۵۰ مگاتن تقلیل دادند.

در روز آزمایش بمب را سوار بر یک فروند بمب افکن استراتژیک توپولف۹۵به فرماندهی سرگرد آندری دورنوتسف کردند و هواپیما از پایگاه هوایی کولا پنینسولا به پرواز درآمد. متعاقبا یک فروند توپولف۱۶ نیز برای مشایعت در عملیات پرواز کرد.

در ساعت ۱۱:۳۲ دقیقه صبح هواپیما بمب را پرتاب کرد. بمبی که ۲۷ تن وزن ، ۸ متر طول و ۲ متر قطر داشت! یک چتر ۸۰۰ کیلوگرمی هم به بمب وصل شده بود تا باعث کند شدن سرعت سقوط بمب به هدف شود که به هواپیما فرصت کافی برای فرار از منطقه را میداد . اما قدرت انفجار بقدری زیاد بود که خدمه پرواز الزاما از عینک مخصوص برای جلوگیری از کور شدن استفاده کردند!

بمب از ارتفاع ۱۰۵۰۰ متر رها و در ارتفاع ۳۵۰۰ متری منفجر شد. بعد از انفجار قارچی اتمی تشکیل شد که ۶۴ کیلومتر ارتفاع و ۴۰ کیلومتر عرض داشت و تا ۱۰۰۰ کیلومتری با چشم غیر مسلح قابل مشاهده بود!

روی تصویر کلیک کنید

بعد از این آزمایش میتوان گفت مقامات غربی را ترس فرا گرفت و این اقدام شوروی با واکنشهای مختلف از سوی دول غربی روبرو شد. کارشناسان آمریکایی قدرت انفجار را ۵۷ مگاتن تخمین زده بودند که بعدها در سال ۱۹۹۱ توسط روسیه اعلام شد که قدرت بمب ۵۰ مگاتن بوده است. تزار دیگری هرگز ساخته نشد زیرا میتوانست حیات را از روی زمین محو کند.

دانلود کلیپ‌های این بمب:

برای گرفتن اطالاعات بیشتر به این آدرس بروید:

تزار، قویترین بمب اتمی جهان+ تصویر


  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۲
  • ۸۲۳ نمایش

اف- 35 جنگده بمب افکن بسیار نوین نسل پنجم و گرانترین هواپیما از پروژه پنتاگون، نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا را مایوس کرده و موجی از انتقاد ناظران غربی و نمایندگان کنگره آمریکا را بر انگیخته است.

James Hasik کارمند علمی مرکز تحقیق امنیت بین المللی وابسته به شورای اتلانتیک اشاره کرد که با 100 میلیارد دلاری صرف شده برای پیاده کردن پروژه اف- 35 ممکن بود تقریبا 740 فروند جنگنده Eurofighter Typhoon را تهیه کرد ولی این تصمیمگیری هم آواز روح نیروی هوایی آمریکا نبود که در توقع تولید اف- 35 بود.

هواپیماهای روسی
این تحلیلگر گفت: "در سپاه تفنگداران دریایی و نیروی هوایی و دریایی آمریکا امیدوار آن بودند که جنگنده جدید برایشان بتواند برتری مسلم در هوا را تامین کند ولی زمان نشان داد که جنگنده ای که نرخ طرحریزی آن از حدود بودجه اولیه اش فراتر رفت بقدری که در فکر آن بودند خوب نیست.

 نماینده پارلمان استرالیا David Jensen معتقد است که پاشنه آشیل اف — 35 توان تحرکش است که حتی از تحرک اف — 22 بدتر است. وی در مقاله خود در روزنامه The West Australian   تاکید کرد که طراحان این هواپیما درس های جنگ آمریکا در ویتنام را مد نظر نگرفتند زیرا دکترین نظامی سال های 50 پایان "عصر نبرد های هوایی" را اعلام کرد و در آمریکا با اتکا به این نظریه جنگنده بمب افکن F-4 Phantom مجهز به رادار های مدرن رصد و نشانه گیری و 8 موشک "هوا به هوا" و دیگر تازگی های فناوری مدرن طرحریزی شد. قرار بود آمریکا با این هواپیما های مدرن بتواند در آسمان ویتنام به آسانی در نبرد با جنگنده های شوروی میگ- 17 مقابله کند. آنها رادار های رزمی و یا موشک های دورزن را نداشتند ولی به توپ های هوایی مجهز بودند. جنسن گفت: موشک ها در حین نبرد چنانکه شاید و باید کار نکرده و از این رو همانطوریکه انتظار می رفت میگ متحرک برای اف- 4 مسایل زیادی ببار می آورد.

جنگنده های روسی، اف-35 آمریکایی را در نبرد پاره خواهند کرد
 اف- 35 نیز به رادار ها و حسگر های امروزی مجهز بوده ولی با این همه اف- 16 نسل چهارم طراحی شده در 40 سال پیش آنرا در نبرد مغلوب کرد. David Jensen افزود: روشن می شود که  اف- 35 در نبرد نزدیک حتی در موقعیکه با هواپیمای ساخته شده ده ها سال پیش می جنگند توان مقابله را ندارد.

Pierre Sprey طراح آمریکایی هواپیما ها می گوید: "حتی میگ- 21 قدیمی روسی می تواند اف-35 دارای شهرت غم انگیز را پاره کند تا چه رسد به نبرد نزدیک آن با جنگنده های روسی نسل چهارم سوخو- 27 و میگ- 29".

اسپوتنیک
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۲
  • ۶۰۲ نمایش

«تمام همت یک مرد شکم او خواهد بود، و قبله اش همسر او، و دینش درهم و دینار او.»

فتنه ی زنانه
رسول خدا(ص) در توصیف مردان و زنان اهل آخرالزمان می فرمایند:
«بعد از عصر من هیچ فتنه ای برای مردان پیش نمی آید که زیانبارتر از فتنه ای باشد که از ناحیه زنان می رسد.»(1)

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(دوشنبه) در دیدار علما، صاحبنظران و میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیونهای اسلامی، مبارزه با نقشه های استکبار در منطقه را مصداق بارز جهاد فی سبیل الله خواندند و با اشاره به مقابله قاطع با «تلاش امریکا برای سوءاستفاده از نتایج مذاکرات هسته ای و نفوذ اقتصادی سیاسی و فرهنگی در ایران»، افزودند: نقشه نظام سلطه در منطقه بر دو پایه ایجاد اختلاف و نفوذ استوار است که باید با نقشه های صحیح هجومی و دفاعی به مبارزه هوشیارانه و بی وقفه با آن پرداخت.

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۳
  • ۶۵۰ نمایش

کوبه (Kobe) اولین مسجد ساخته شده در ژاپن است. این مسجد در سال ۱۹۲۸ در ناکایاماته دوری، چو-کو ساخته شده است. کوبه به معنی دروازه خدا است.
این مسجد به سبک هندی سنتی و به دست "یان یوزف اشواگرا” (Jan Josef Švagr) ساخته شده است.
وبسایت "امیزینگ نوتز” نوشت: حمله اتمی آمریکا به دو شهر ناگازاکی و هیروشیما باعث شد منطقه کوبه نیز طی این حملات آسیب شدیدی دید و تا حد زیادی ویران شد.
در حالی که ساختمان های اطراف مسجد کوبه تقریبا با خاک یکسان شدند، این مسجد مستحکم و پابرجا ماند، و تنها ترک هایی روی دیوارهای بیرونی اش ایجاد شد و شیشه های آن شکست.
 نمای بیرونی مسجد بر اثر بمباران سیاه شد.
 سربازان ژاپنی که در زیرزمین این مسجد پناه گرفتند از خطر بمباران جان سالم به در بردند. این مسجد به پناهگاهی برای قربانیان جنگ تبدیل شد. پس از اتمام جنگ، برخی دولت های اسلامی هزینه تعمیر و نوسازی مسجد را بر عهده گرفتند.
این مسجد در یک حادثه دیگر نیز استحکام خود را ثابت کرده است. زلزله ای که در ساعت ۵:۴۶ روز ۱۷ ژانویه ۱۹۹۵ با نام زلزله "هانشین” رخ داد، تنها ۲۰ ثانیه به طول کشید، اما حدود ۶۴۳۳ نفر ژاپنی را به کام مرگ کشاند، که اکثرشان ساکنان شهر کوبه بودند. اما مسجد کوبه در این زلزله ویران نشد.
پاونا


تصاویر بیشتر را میتوانید در ادامه مطلب ببینید. این تصاویر را به اشتراک بگذارید. این کارگاه تولیدی در یمن و با سرمایه امارات و عربستان مشغول به فعالیت است.

فیدل کاسترو رهبر بازنشسته کوبا روز پنجشنبه در آستانه سفر تاریخی وزیر امور خارجه آمریکا به هاوانا هشتاد و نهمین سالگرد تولدش را در کنار روسای جمهوری ونزوئلا و بولیوی جشن گرفت.
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۱
  • ۵۰۴ نمایش