آنتی داعش

دانشنامه دفاعی

آنتی داعش

دانشنامه دفاعی

آنتی داعش

بسیار شرم آور است اگر شیعه و پیرو حضرت علـی (ع) باشید. آنگاه داعشی و تکفیری و وهـابی نجس در میان شـما آمد و شد کنند.
سوگند که اگر دنیا را غیرت بود، در تلاقی نگاه‌های دلواپس و نگران ابوالفضل و امام حسین باید میسوخت و خاکسـتر میشد.

سیاست‌های کلی و خطوط قرمز دانشنامه دفاعی:
هدف ما به طور کلی بر دو محور بنا نهاده شده است.
الف: دانشنامه دفاعی:
ما در این پایگاه به معرفی و شناخت تسلیحات، تاکتیک‌ها و ... دفاعی و نظامی می‌پردازیم. لیکن دانـش دفـاع شامـل این نکات هم می‌شود:
1- دانشنامه دفاعی از رابطه با وبگاه‌هایی که تبلیغات لوازم آرایشی و .. می‌گذارند پرهیز میکند.
2- دانشنامه دفاعی به پایگاه و وبـگاه ارزشی با رعایت بند اول سـیاسـت‌های کلی، با افتخار لینک می‌دهد.
3- این پایـگاه از همــکاری با نویسندگان ارزشـی استقبال می‌کـند.
4- این پایـگاه به سرعـت روابـط خود را با وبگاه‌هـایی که شروع به تبلیغات و سوء استفاده از مردم کنند قطع کرده و لینک صفحه آنان را در اسرع وقت مسدود می‌کند.
5- کسانی که لینک صفحات تبلیغی در این وب بگذارند بلافاصله به پلیس فتا معرفی می‌شوند.
6- کسانی که خط قرمزهای ما (اسلام، کشور، نظام، رهبری، شهداء) را نادیده بگیرند و یا خدای ناکرده توهین کنند و عقاید قوم گرایانه ترویج کنند بی درنگ به واجا معرفی خواهند شد.
ب: آنتی داعش
در این پایگاه سعی میشود علاوه بر اینکه اخبار لحظه به لحظه داعش و تکفیری‌ها به طبع برسد، آگاهی و اطلاعاتی پیرامون خاستگاه وهابیت و فرقه‌های شر نیز ارائه گردد.
1- به پرسشهای مخاطبان پیرامون چگونگی شکل‌گیری فرق شیطانی پاسخ گفته می‌شود.
2- با کسانی که سعی در تخریب این فرقه‌ها دارند همکاری می‌شود.
3- با افرادی که خدای ناکرده گرفتار چنین اشخاص یا عقایدی شده‌اند و قصد خلاص شدن دارند به صورت داوطلبانه همکاری می‌شود.
4- به پرسش‌های افراد در زمینه تاریخ ادیان و پیدایش فرق ظاله تا حد بضاعت پاسخ داده شده و یا منابع معتبر به ایشان معرفی می‌گردد.
شادی قلب مبارک حضرت ولی عصر (عج) ارواحنا له فدا صلواتی ختم بفرمایید.
خاک راه عاشقان اهل بیت علیهم السلام
نویسندگان دانشنامه دفاعی

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

امان از دست صدا و سیما

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ق.ظ

عصر روز جمعه 23 مرداد 1394

برای بار دوم بود که می‌دیدم این خانم معصومه ... را به شبکه خبر می‌آورند. روز جمعه عصر، این خانم کل حیثیت و شرافت و نجابت و حیای یک ملت در نسل‌های گذشته را زیر سؤال بردند.

از مدیریت شبکه خبر سؤال دارم:

1-     ایشان حدیث شناس هستند؟

2-     تاریخ دان هستند؟

3-     فرهنگ شناس هستند؟

4-     صرف محجبه بودن می‌تواند دلیل باشد که این شخص هر چه می‌گوید درست است؟

5-     تأییدات پیاپی و حریصانه مجری از سخنان ایشان در هر دو برنامه که بنده دیدم چه دلیلی دارد؟ (به قول خودشان چه با زبان چه با بادی لنگوییچ!) چه دلیلی دارد مجری و مصاحبه‌گر سخنان مدوعوین را تأیید کند!؟

آقای رئیس من شاکی‌ام حتا از شما هم که نظارت درستی ندارید شاکی‌ام. شما دیگر کاسه صبر ما را لبریز کرده‌اید؛ آن از فیلم‌های مروج کابالا پخش کردنتان، این هم از این! این خانم مستقیمن به دین، به فرهنگ، به تاریخ، به اجداد، به زبان ما توهین می‌کند. نمونه‌ای از دایره واژگان این خواهر گرامی:

شیک!

لیدی فرست!

بادی لنگوییچ!

بیس من!

فیس من!

و ........

از همه اسفناک‌تر تعریف ایشان از عشوه‌گری است که آن را برتری زن می‌دانند و به نام بادی لنگوییچ از آن دفاع می‌کنند! این همان حرکتی است که روانشناسان نخبه‌ای که در هالیوود مشاوره می‌دهند رویش تأکید دارند و حتا عشوه‌های جدید می‌سازند! جل‌الخالق! این حرکات یا همان زبان بدن می‌تواند از باز کردن دهان پلک زدن مداوم باشد تا نوع راه رفتن، زمین خوردن، بلند شدن، ژست‌های هنگام آرایش کردن، مخالفت کردن، اعتراض کردن، اغنا شدن، پذیرفتن، لمس کردن پشت گوش، حرکت دادن سر و افشاندن پیاپی گیسو، عدم درک و خیلی چیزهای دیگر. ولله ساده‌انگار و سبک‌سریم اگر از کنار این موضوع ساده بگذریم. ولله که تیشه به ریشه دخترانمان می‌زنیم اگر برخورد نکنیم، اگر روشنگری نکنیم.

موضوع فاجعه بار در صحبت‌های این خواهر گرامی در اینجا به اوج خود می‌رسد. ایشان آن نگاه به جنس مخالف که نظریه فروید ملعون بود را اشاعه می‌دهند! این ملعون می‌گفت که دختر، پدر و یا برادر خود را به عنوان نخستین جفت جنسی ... اصلن حالم بد می‌شود و نمی‌توانم تکرار کنم. ای خدا، من به که دردم را بگویم!؟

ایشان دو نگاه را معرفی می‌کنند یک نگاه سنتی که تعارف هم نمی‌کنند و آنرا مذهبی مینامند و در ادامه اضافه می‌فرمایند: به دخترم اینترنت نمی‌دم؛ موبایل نمی‌دم؛ نمی‌ذارم بیرون بره........ اینا بده! 1  یعنی کی بد است؟ کسی که این کار را می‌کند! چه کسی این کار را می‌کند!؟ یک پدر دیندار! در نهایت مخاطب مجبور است این جمع‌بندی کند: خانواده دیندار = خانواده بد= خانواده سخت‌گیر 2

یک نگاه دیگر که ایشان تمایل نسبی خود را با زبان بدن (به قول خودشان بادی‌لنگوییچ) نشان می‌دهند نگاه مخالف این است و در نهایت نتیجه‌گیری که می‌کنند.

به جز این ایشان خود را روانشناس معرفی می‌کنند. چرا به خود اجازه می‌دهند در رسانه ملی وارد مباحثی چنین ظریف و مهم شوند!؟ ما این همه بانوی دانا و مؤمنه دانشمند و متخصص داریم که به تاریخ و فرهنگ و آداب و سنن و از همه مهم‌تر به دین اشراف کامل دارند. دلیل دعوت چند باره از این خواهر محترمه روانشناس چیست!؟

نظر ایشان در مورد خانواده سنتی و مذهبی:

مخاطب با جمع‌بندی سخنان این خواهر گرامی به این نتیجه می‌رسد:

·         خانواده مذهبی داشتن برابر است با سخت‌گیری و خشونت.

·         در خانواده‌های مذهبی دختران از ترس پدر در خفقان هستند.

·         خانواده مذهبی نمی‌تواند رشد کند و به اصطلاح مدرن شود.

تمام اینها یعنی مذهب بد است، درست است که در ظاهر دارند از دین دفاع می‌کنند. اما چراغی که در ذهن جوان مخاطب روشن می‌کنند، این است. بنده هم بنا را بر این می‌گذارم که انشاءالله ناخواسته و نادانسته دارند این کار را می‌کنند.

یک پاسخ هم به این خواهر گرامی دارم: خواهرم، شما دیروز فرمودید که ... می‌گفتند صبر کن به پدرت می‌گویم! خواهر گرامی آنچه که موجب می‌شد دختران و گذشتگان ما از برملا شدن کوچکترین خطاها نزد پدر یا مادر خود واهمه داشته باشند حیا بود نه ترس از مجازات «من این خطا را کردم، چطور تو روی پدرم نگاه کنم» بله خواهر گرامی؛ شما کلن زدید به جاده خاکی!

اگر بنا را بر این حرف بی ربط و بدون سند و بی اعتبار و ضد ارزش و ضد فرهنگ و ضد دین شما (که من می‌گویم کفر تاریخی تلاوت فرمودید!) بگذاریم یعنی تا همین پنجاه سال پیش ما بربر بودیم و فرقی با اعراب جاهلی نداشتیم. شما یک پاسخ به بنده که نه به مخاطبان بدهید: آیا هر دختر یا پسری خطایی می‌کرد توسط پدرش به قتل می‌رسید!؟ مجازات سخت می‌شد!؟

به خاطر خودتان هم که شده جواب بدهید زیرا با این سخنرانی آتشین و هدف‌دار خودتان را به نیاکان ما و خانواده‌های محترم مذهبی و سنتی امروز مدیون کردید. شما جوانان مخاطب را به گذشتگان خود و محترم‌ترین قشر امروز جامعه که همان خانواده‌های مذهبی هستند بدبین کردید. امیدوارم تا رویکرد خود را تغییر نداده‌اید از شما برای هیچ سخنرانی دعوت نشود. شما به مادرم، به مادربزرگم و به مادرجدم مدیون هستید خانم زیرا که ما هم خانواده‌ای مذهبی بوده و هستیم. شما باید عذرخواهی کرده و به خاطر این هجو زشتی که از دین و فرهنگ و گذشتگان ما به نمایش گذاشتید مورد بازخواست قرار بگیرید.

بایستی به این خواهر ارجمند گفت: اگر در مورد برابری سخن می‌گویید هدفدار و جهت دار سخن نگویید و آنچه که تعالیم دین و قران است را باز تاب بدهید. اگر هم می‌خواهید مخالفت خود با فمینیسم را اعلام کنید این کار را درست انجام بدهید نه اینکه به دیگران کد بدهید تا علیه اسلام از آن استفاده کنند. اگر هم دانش این کار را ندارید لطف کنید و ورود نکنید. ولله این کار شما نیست، شما بیشتر ضرر می‌زنید تا استفاده.

موضوع دیگر که لازم می‌دانم به عرض این خواهر گرامی برسانم: اینکه خدا اوج برابری انسانها (زن و مرد) از نظر خود را به تقوی می‌داند و مصداق بارز عرض بنده هم آیه شریفه دوازده سوره مبارکه الحدید است. شما یا عامدانه می‌خواهید از اسلام بد دفاع کنید یا واقعن نا آگاه هستید. استنباط بنده این است که شما می‌خواهید با نابرابر جلوه دادن ارزش و مقام زن و مرد در نزد خدا یک سر نخ‌هایی به فمینیسم بدهید. نخیر، تعاریف بشر امروزین (فرهنگ نوین غربی) ربطی به آنچه که خداوند به عنوان حقوق زن و مرد مقرر کرده و ما به آن معتقدیم ندارد. خداوند برای زنان حقوقی مقرر فرموده که آقا، رسول الله (ص) نیز بر آن تأکید فرموده‌اند. برای مردان نیز حقوقی مقرر شده است و هر دو طرف را سفارش شده که این حقوق را رعایت کنند. در مورد فرزند هم همین است.

مشکل من با این خانم این است که ایشان نادانسته تیشه برداشته به ریشه و اصل مساوات و برابری زن و مرد در نزد خدا می‌زند. تقصیر قران نیست که تفسیر حقوق زن از دید جوامع غرب داشتن حقوق مردانه است!

1 ای وای من با این لحجه! حداقل کسانی را که می‌آورید تأکید کنید تلاش کنند تا از فارسی بدون لحجه استفاده کنند. همه‌ی ایرانی‌ها با این لحجه مانوس نیستند. قبول کنید در فیلم‌ها و سریال‌ها و برنامه‌ها زیاده روی کرده‌اید؛ و امروز من شاهدم، قسم می‌خورم که این طور حرف زدن و با این لحجه گفتگو کردن در رسانه ملی برخی را ناراحت می‌کند. این استنباط در بنده و بسیاری از هموطنان به وجود آمده که صدا و سیما پایگاه فرهنگ و لحجه‌ای خاص است. پس فرق شما با آن صهیونیست و بهایی که برای دیگر زبان‌ها و اقوام و ... به قول خودشان (جوک) می‌سازد چیست؟ آنها هم کمر به نابودی فرهنگ و اختلاف اقوام بسته‌اند و شما هم دارید نادانسته  همین کار را می‌کنید. شما را به رسول‌الله این ظلم را در حق کشور و ملت نکنید. به خدا ظلم است. نکته دیگر، شرم کنید؛ اینقدر (برند برند) نکنید. مگر شما ایرانی نیستید؟ مگر شیعه و مسلمان نیستید؟ مگر پیرو ولایت فقیه نیستید؟ امام خیلی واضح نظرشان را در مورد این نوع گفتار اعلام کردند و تاکیدشان هم برای مثال، همین واژه بود. شرم کنید دیگر؛ بس است. خجالت بکشید.

2 جالب اینکه از مادر دیندار حرف چندانی نمی‌زنند و این شائبه را در ذهن به وجود می‌آورند که پدر دیندار بد است! در کل ایشان هر کاری بکنند نمی‌توانند تفکر فمینیستی خود را پنهان کنند!

دانشنامه دفاعی
  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۵/۲۵
  • ۷۳۰ نمایش