آنتی داعش

دانشنامه دفاعی

آنتی داعش

دانشنامه دفاعی

آنتی داعش

بسیار شرم آور است اگر شیعه و پیرو حضرت علـی (ع) باشید. آنگاه داعشی و تکفیری و وهـابی نجس در میان شـما آمد و شد کنند.
سوگند که اگر دنیا را غیرت بود، در تلاقی نگاه‌های دلواپس و نگران ابوالفضل و امام حسین باید میسوخت و خاکسـتر میشد.

سیاست‌های کلی و خطوط قرمز دانشنامه دفاعی:
هدف ما به طور کلی بر دو محور بنا نهاده شده است.
الف: دانشنامه دفاعی:
ما در این پایگاه به معرفی و شناخت تسلیحات، تاکتیک‌ها و ... دفاعی و نظامی می‌پردازیم. لیکن دانـش دفـاع شامـل این نکات هم می‌شود:
1- دانشنامه دفاعی از رابطه با وبگاه‌هایی که تبلیغات لوازم آرایشی و .. می‌گذارند پرهیز میکند.
2- دانشنامه دفاعی به پایگاه و وبـگاه ارزشی با رعایت بند اول سـیاسـت‌های کلی، با افتخار لینک می‌دهد.
3- این پایـگاه از همــکاری با نویسندگان ارزشـی استقبال می‌کـند.
4- این پایـگاه به سرعـت روابـط خود را با وبگاه‌هـایی که شروع به تبلیغات و سوء استفاده از مردم کنند قطع کرده و لینک صفحه آنان را در اسرع وقت مسدود می‌کند.
5- کسانی که لینک صفحات تبلیغی در این وب بگذارند بلافاصله به پلیس فتا معرفی می‌شوند.
6- کسانی که خط قرمزهای ما (اسلام، کشور، نظام، رهبری، شهداء) را نادیده بگیرند و یا خدای ناکرده توهین کنند و عقاید قوم گرایانه ترویج کنند بی درنگ به واجا معرفی خواهند شد.
ب: آنتی داعش
در این پایگاه سعی میشود علاوه بر اینکه اخبار لحظه به لحظه داعش و تکفیری‌ها به طبع برسد، آگاهی و اطلاعاتی پیرامون خاستگاه وهابیت و فرقه‌های شر نیز ارائه گردد.
1- به پرسشهای مخاطبان پیرامون چگونگی شکل‌گیری فرق شیطانی پاسخ گفته می‌شود.
2- با کسانی که سعی در تخریب این فرقه‌ها دارند همکاری می‌شود.
3- با افرادی که خدای ناکرده گرفتار چنین اشخاص یا عقایدی شده‌اند و قصد خلاص شدن دارند به صورت داوطلبانه همکاری می‌شود.
4- به پرسش‌های افراد در زمینه تاریخ ادیان و پیدایش فرق ظاله تا حد بضاعت پاسخ داده شده و یا منابع معتبر به ایشان معرفی می‌گردد.
شادی قلب مبارک حضرت ولی عصر (عج) ارواحنا له فدا صلواتی ختم بفرمایید.
خاک راه عاشقان اهل بیت علیهم السلام
نویسندگان دانشنامه دفاعی

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

برگزاری رسمی سوریه،در عملیات شب گذشته و بامداد امروز نیروهای ارتش سوریه علیه مخفیگاه‌ها و تجمعات گروه‌های تروریستی موسوم به جیش الفتح در اطراف شهرک الفوعه و حومه جنوب ادلب،دست‌کم 64 تروریست به هلاکت رسیدند.

یک منبع نظامی سوری اظهار داشت جنگنده های ارتش،تجمعات ومخفیگاه‌های گروه‌های تروریستی تکفیری را در شهرک‌های الصواغیه،بنش،کللی و جنوب زردنا و اطراف شهرک الفوعه در حومه شمال شرقی  ادلب به شدت بمباران کردند که این حملات به انهدام چندین خودرو و موشک انداز تروریست‌های جبهه النصره و گروه موسوم به احرارالشام منجر شد.تررویست‌ها با این سلاح‌ها،شهرک‌های مقاوم الفوعه و کفریا را گلوله باران می کنند.روز گذشته در حملات خمپاره ای تروریست‌ها،دست کم 6 نفر از مردم مقاوم این شهرک‌ها شهید شدند.

منابع میدانی نیز از کشته شدن دست کم 12 تروریست در حملات جنگنده‌های ارتش خبر داده اند.

گروه‌های دفاع مردمی در شهرک‌های الفوعه و کفریا نیز روز گذشته یک خودروی زرهی تروریست‌های موسوم به جیش الفتح را در محور روستای الصواغیه در شمال شرقی الفوعه منهدم کردند.

منبع نظامی از کشته شدن شماری از تروریست‌های موسوم به جیش الفتح در حملات جنگنده‌های ارتش به تجمعات آنها در معراتا و شمال کرسعه در حومه جنوبی ادلب خبر داد.

این در حالی است که گروه‌های تروریستی تکفیری در صفحات وابسته به خود در پایگاه‌های ارتباط اجتماعی به کشته شدن شماری از اعضای خود از جمله محمدعزالدین از اعضای گروه  تروریستی موسوم به فیلق الشام اعتراف کرده‌اند.

منابع میدانی نیز به سانا گفتند ابواللیث تروریست یمنی‌الاصل و علاءالحسین از سرکردگان جبهه النصره در عملیات دقیق نیروهای ارتش علیه یکی از مخفیگاه‌های آنها در شمال شرقی سهل الغاب از پای درآمده‌اند.

این منابع همچنین از انهدام مخفیگاه سرکردگان گروه‌های تروریستی در شهرک خان السبل در حومه اریحا در عملیات شب گذشته ارتش خبر دادند که به کشته شدن دست‌کم 50 تروریست و زخمی شدن 70 نفر دیگر منجر شد.

عملیات نیروهای ارتش در مناطق محمبل،کفرنبل،سراقب،طعوم،الترعه،اورم‌الجوز،کفرعوید،بسامس،حمیمات، منطقه ابوالضهور،تفتناز، معترتمصرین و رام حمدان به انهدام تعدادی از خودروهای مجهز به تیربار و کشته شدن شماری از تروریست‌ها منجر شد.

عملیات نیروهای ارتش سوریه علیه تروریست‌ها در حومه السویداء،حومه حمص و حومه لاذقیه نیز همچنان ادامه دارد که طی آن ضربات کوبنده‌ای به تروریست‌ها وارد شد.

ادامه عملیات ارتش سوریه در حومه السویداء

یک منبع نظامی در السویداء اعلام کرد یک یگان از نیروهای ارتش سوریه در عملیاتی علیه یک گروه تروریستی وابسته به داعش در روستای القصر در 60 کیلومتری شمال شرقی السویداء، تمام اعضای این گروه را به هلاکت رساندند و سلاح‌ها و مهمات آنها را منهدم کردند.

نیروهای ارتش سوریه با همکاری گروه‌های دفاع مردمی همچنان برای درهم کوبیدن مخفیگاه‌های تروریست‌های داعش در روستای القصر در اطراف بیابان به سوریه و دفع حملات آنها به مردم روستاهای مجاور تحت بهانه‌ها و افکار تکفیری به عملیات خود ادامه می‌دهند.

کشته شدن شمار دیگری از تروریست‌های داعشی در حومه حمص

در حومه حمص هم،جنگنده‌های ارتش سوریه، مخفیگاه‌ها و تجمعات تروریست‌های داعشی را هدف حملات گسترده خود قرار دادند.

یک منبع نظامی در این باره گفت حملات جنگنده‌های ارتش به مخفیگاه‌های تروریست‌های در شهرالقریتین در شرق شهر حمص به کشته شدن شماری از آنها و انهدام جنگ افزارهای آنها منجر شد.

روز گذشته نیز دو خودرو حامل تروریست و سلاح وابسته به گروه تکفیری داعش در مزارع صلیبه در غرب شهر القریتین منهدم شد.

منبع سوری همچنین از کشته شدن شماری از تروریست‌های تکفیری و انهدام سلاح‌های آنها در حملات جنگنده‌های ارتش به تجمعات و محورهای تردد آنها در روستاهای ام الریش،السلطانیه،رسم الارنب و التوینی در ناحیه جب الجراح خبر داد.

هلاکت چند تروریست سعودی در حومه لاذقیه

کشته شدن شماری از تروریست‌های ترکیه‌ای و سعودی در حومه شمالی لاذقیه از دیگر اخبار مربوط به عملیات مستمر  ارتش سوریه برای پاکسازی این کشور از لوث تروریسم است.

به گزارش تسنیم،یک منبع نظامی در لاذقیه به سانا گفت یگان‌هایی از ارتش سوریه با همکاری گروه‌های دفاع مردمی و با پشتیبانی نیروی هوایی، شماری از تروریست‌های جبهه النصره را در حومه شمالی لاذقیه از پای درآوردند که برخی از آنها ملیت سعودی و ترکیه‌ای داشتند.

منبع سوری افزود جنگنده‌های ارتش سوریه، مخفیگاه‌ها و راه‌های کمک رسانی به تروریست‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های تکفیری از سمت ترکیه را در روستای وادی باصور هدف قرار دادند که به کشته شدن شمار زیادی از تروریست‌ها از جمله یکی از سرکردگان جبهه النصره که سعودی‌الاصل بود و سه تروریست ترکیه‌ای‌الاصل و انهدام سلاح‌ها و مهمات آنها منجر شد.

منابع محلی در این مناطق هم از حاکم شدن فضای سردرگمی و هرج و مرج بر گروه‌های تروریستی در شهرک کنسبا و اطراف آن پس از هلاکت شمار زیادی از سرکردگان آنها طی ساعات گذشته خبر می‌دهند.

از سوی دیگر یک یگان از نیروهای ارتش سوریه در یک عملیات منحصر به فرد علیه یک گروه تروریستی در روستای جب الاحمر، تمام اعضای این گروه را به هلاکت رساندند.

روز گذشته نیز در عملیات نیروهای ارتش در جبل الغدر و الفرلق، دست‌کم 25 تروریست کشته شدند.حملات هوایی ارتش سوریه به مخفیگاه‌های تروریست‌ها در ناحیه کنسبا،سلمی، روستاهای المارونیات و القساطل هم به کشته شدن شماری از تروریست‌ها از جمله 9 تروریست چچنی‌الاصل و فرار 25 تروریست چچنی دیگر به سمت ترکیه منجر شده بود.
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۱۰
  • ۵۲۴ نمایش