آنتی داعش

دانشنامه دفاعی

آنتی داعش

دانشنامه دفاعی

آنتی داعش

بسیار شرم آور است اگر شیعه و پیرو حضرت علـی (ع) باشید. آنگاه داعشی و تکفیری و وهـابی نجس در میان شـما آمد و شد کنند.
سوگند که اگر دنیا را غیرت بود، در تلاقی نگاه‌های دلواپس و نگران ابوالفضل و امام حسین باید میسوخت و خاکسـتر میشد.

سیاست‌های کلی و خطوط قرمز دانشنامه دفاعی:
هدف ما به طور کلی بر دو محور بنا نهاده شده است.
الف: دانشنامه دفاعی:
ما در این پایگاه به معرفی و شناخت تسلیحات، تاکتیک‌ها و ... دفاعی و نظامی می‌پردازیم. لیکن دانـش دفـاع شامـل این نکات هم می‌شود:
1- دانشنامه دفاعی از رابطه با وبگاه‌هایی که تبلیغات لوازم آرایشی و .. می‌گذارند پرهیز میکند.
2- دانشنامه دفاعی به پایگاه و وبـگاه ارزشی با رعایت بند اول سـیاسـت‌های کلی، با افتخار لینک می‌دهد.
3- این پایـگاه از همــکاری با نویسندگان ارزشـی استقبال می‌کـند.
4- این پایـگاه به سرعـت روابـط خود را با وبگاه‌هـایی که شروع به تبلیغات و سوء استفاده از مردم کنند قطع کرده و لینک صفحه آنان را در اسرع وقت مسدود می‌کند.
5- کسانی که لینک صفحات تبلیغی در این وب بگذارند بلافاصله به پلیس فتا معرفی می‌شوند.
6- کسانی که خط قرمزهای ما (اسلام، کشور، نظام، رهبری، شهداء) را نادیده بگیرند و یا خدای ناکرده توهین کنند و عقاید قوم گرایانه ترویج کنند بی درنگ به واجا معرفی خواهند شد.
ب: آنتی داعش
در این پایگاه سعی میشود علاوه بر اینکه اخبار لحظه به لحظه داعش و تکفیری‌ها به طبع برسد، آگاهی و اطلاعاتی پیرامون خاستگاه وهابیت و فرقه‌های شر نیز ارائه گردد.
1- به پرسشهای مخاطبان پیرامون چگونگی شکل‌گیری فرق شیطانی پاسخ گفته می‌شود.
2- با کسانی که سعی در تخریب این فرقه‌ها دارند همکاری می‌شود.
3- با افرادی که خدای ناکرده گرفتار چنین اشخاص یا عقایدی شده‌اند و قصد خلاص شدن دارند به صورت داوطلبانه همکاری می‌شود.
4- به پرسش‌های افراد در زمینه تاریخ ادیان و پیدایش فرق ظاله تا حد بضاعت پاسخ داده شده و یا منابع معتبر به ایشان معرفی می‌گردد.
شادی قلب مبارک حضرت ولی عصر (عج) ارواحنا له فدا صلواتی ختم بفرمایید.
خاک راه عاشقان اهل بیت علیهم السلام
نویسندگان دانشنامه دفاعی

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

ورود شیطان پرستان به ایران

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۱۰ ب.ظ
شیطان پرستی در ایران تنها از طریق موسیقی بلک متال طرفدارانی را جذب خود کرده است و دلیل گرایش برخی جوانان به آن نیز نفوذ این موسیقی به داخل کشور است.

این نوع شیطان پرستی از طرف شیطان پرستان حقیقی با نام شیطان پرستی تفننی شناخته می شود؛ چرا که بعضی از خصوصیات و اصول شیطان پرستی کلیسایی را دارا نبوده و بیشتر محصول صنعت موسیقی و جذابیت های نمایشی همراه با آن است.

البته ناگفته نماند که در ایران تعداد کمی شیطان پرست واقعی یا کلیسایی نیز وجود دارد که عموما از نظر سنی بالای ۳۰ سال دارند و عمدتا با خارج از کشور در ارتباط هستند.

آنها در تلاش هستند برخلاف شیطان پرستان موسیقیایی، اعتقادات خود را پنهان کنند. در ایران و خارج از آن گروه هایی هستند که به اشتباه از طرف مردم به عنوان شیطان پرست شناخته می شوند. این دسته گروه هایی هستند که رویکرد خاصی به خدا و ادیان دارند و اصلا گرایشات شیطانی ندارند. مثلا گروه های ضدمسیحی که عده ای از آنها منکر وجود حضرت مسیح نیستند و با مسیحیت رواج یافته در عصر حاضر مشکل دارند. این گرایش ها در مورد ادیان دیگر هم صادق است. در مورد خدا نیز عده ای هستند که اصلا گرایشات شیطانی نداشته بلکه دیدگاه های خاصی درباره وجود خدا دارند. مثلا گروهی که طبیعت پرست هستند و...

بهتر است علاقه مندان موسیقی متال را به ۲ گروه عمده تقسیم کنیم:

۱) گروهی که علاقه مند به موسیقی متال هستند ولی شیطان گرا نیستند. این گروه ممکن است هرگز وارد جریان های شیطان گرا نشده باشند یا این که زمانی در گذشته آن هم در سنین جوانی وارد گروه های شیطان گرا شده اند، ولی در حال حاضر گرایشات شیطانی ندارند.

این گروه عموماً از نظر سنی، تحصیلات و وجهه اجتماعی در سطح بالاتری از گروه دوم قرار دارند.

این گروه بیشتر از آن که شیطان گرا باشند، افراد فاقد گرایشات مذهبی و عده زیادی از آنها لائیک هستند.

این گروه در کشور بیشتر در بین نویسندگان، نوازندگان یا خوانندگان حرفه ای این موسیقی دیده می شوند و بیشتر فعالیت های تبلیغی یا فرهنگی موسیقی متال توسط این گروه انجام می پذیرد.

این افراد کمتر در پارتی یا پارک ها یا فعالیت های گروهی شرکت می جویند و رفتارهای ضداجتماعی و ضداخلاقی در بین آنها کمتر دیده می شود. این افراد بیشتر در حد لباس و مد و تیپ با گروه دوم شباهت دارند و سعی دارند از برخوردهای جلف و نمایشی پرهیز داشته باشند.

۲) گروهی که علاقه مند به موسیقی متال و شیطان گرا هستند. این گروه به قول افراد گروه اول، غیرحرفه ای هستند چرا که با این موسیقی برخورد محتوایی دارند و بیشتر جذب نمایش ها و شوهای همراه با این موسیقی شده اند.

موسیقی متال در ایران

موسیقی متال از سال ها پیش همزمان با شیوع این موسیقی در دیگر کشورهای جهان در داخل وجود داشته است. برای مثال فیلم پرسپولیس ساخته مرجان ساتراپی نشان می دهد که بعد از انقلاب در تهران در سال های حدود ۱۳۶۳ کلیپ های شیطانی گروه آیرن میدن به فروش می رفته است.

به طور جدی این موسیقی از سال های ۱۳۷۰ به بعد در داخل (بیشتر تهران) جایگاه ویژه ای را بین مخاطبان باز می کند.

فیلم سراب محصول روایت فتح، شاهد خوبی برای این ادعاست. در این فیلم نشان داده می شود که حتی خودزنی، یا بی دینی یا حتی موسیقی رپ در سال ۱۳۷۲ رواج داشته است.

در فیلم با دختری مصاحبه شده که او می گوید: خدا را قبول ندارد و برای جرایمی که تا الان مرتکب شده است، اعدام مجازات کمی است. حتی در ادامه تصاویری از خودزنی او که قبلاً نام گروه شیطانیSlayer را بر روی دستش حک کرده بوده، نشان داده می شود.

به طور یقین در آن زمان کلیپ گروه های شیطانی همچون Slayer و آیرن میدن به صورت قاچاقی یا بعدها از طریق ماهواره بین جوانان پخش می شده است، البته اگرچه در حدود سال های ۱۳۷۰ این موسیقی در کشور رواج داشته ولی شیطان گرایی به شکل امروزین آن رواج نداشته است.

منظور این است که شاید در آن زمان بی دینی و دین گریزی همراه با مسائل دیگری مثل خودزنی، خونخواری و... به صورت محدود در کشور وجود داشته ولی شیطان گرایی به صورت امروزین آن، به شکلی که مثلا جوانان علاقه مند اقدام به راه اندازی گروه یا تشکیل میتینگ و پارتی کنند، وجود نداشته است.

در آن زمان این موسیقی بیشتر از آن که با سبک های پرخطری مثل بلک متال در کشور رایج باشد، با سبک هوی متال و آن هم گروه هایی مثل متالیکا طرفدارانی داشته است.

می توان گفت که جرقه های شیطان پرستی از زمانی در کشور زده می شود که جوانان در مورد این موسیقی ها به وسیله کتاب یا نشریات، تغذیه فرهنگی می شوند.

از حدود سال های ۱۳۷۳ به بعد کم کم کتاب ها و نشریات از موسیقی متال سخن می گویند تا این که از سال های ۱۳۷۵ به بعد موج گسترده ای

از کتاب های اشعار این گروه ها وارد بازار می شود. بعد از انتشار کتاب ها چند اتفاق عمده رخ می دهد:

اطلاعات علاقه مندان نسبت به موسیقی بالا رفته و به صورت سازمان یافته تر عمل می کنند.

تمایل جوانان برای تشکیل گروه های موسیقی و غیرموسیقی بیشتر می شود و به عبارتی، علاقه مندان در گرایش به این موسیقی همگراتر می شوند.

همزمان با انتشار کتاب ها، آموزش و یادگیری این موسیقی و به دنبال آن کنسرت دادن و اجرا گذاشتن نیز شروع می شود. در کنار انتشار کتاب ها و اجرای کنسرت هاست که میتینگ های گفتگو یا افرادی مانند لیدر یا سرگروه خود را نشان می دهند.

لیدر در گروه کسی است که از نظر اطلاعات موسیقیایی و اعتقادی یا از نظر داشتن آرشیو صوتی تصویری گروه های مختلف موسیقی از بقیه قوی تر است. البته در خود علاقه مندان اصلا چنین اصطلاحی یا معادل آن وجود ندارد. ولی معمولا در این گروه ها علاقه مندان تحت نظر فردی به فعالیت می پردازند که واجد یکی از دو خصیصه بالاست. میتینگ ها هم جایی هستند برای تبادل نظر یا بحث و گفتگو یا به قول خود علاقه مندان محل «کل کل کردن» .

در میتینگ ها علاقه مندان به اطلاعات فروشی اقدام می کنند و در نشان دادن قدرت خود به اعضا یا گروه های دیگر به رقابت می پردازند.

محل میتینگ ها عموماً فضاهای سر باز مانند پارک و ... می باشد. این محل ها در هر شهر یا منطقه جاهای شناخته شده و مشخصی هستند. محل میتینگ ها که از آنها به عنوان پاتوق هم یاد می شود، عموماً از طریق نیروهای امنیتی شناخته شده، هستند ولی عملا در این مناطق امکان از بین بردن پاتوق ها وجود ندارد. چرا که برخورد نیروهای انتظامی یا امنیتی موقتی و موضعی است و این برخوردها نیازمند برخورد همزمان از طرف خانواده و مسوولان است.

عموماً علاقه مندان از طریق اینترنت از زمان و مکان میتینگ با خبر می شوند و به صورت آف لاین یکدیگر را مطلع می سازند. بعضی از مواقع تعداد افراد حاضر در میتینگ به ۵۰ تا ۱۵۰ نفر هم می رسد. البته بعضی از میتینگ ها در خانه های علاقه مندان نیز برقرار می شود.

از موسیقی تا جادو؛ شیطان پرستی در ایران

شیطان پرستی در ایران موضوعی است که به ویژه در سالهای اخیر سخنان بسیاری درباره آن مطرح شده و اخبار زیادی از دستگیری طرفداران آن انتشار یافته است اما واقعیت چیست؟، آیا ما شیطان پرستی داریم؟

مخاطبان موسیقی متال

علاقه مندان موسیقی متال دارای گروه سنی مشخصی هستند. این رنج سنی از حدود ۱۴ ۱۲ سالگی شروع و عموماً به ۳۰ ۲۸ ختم می شوند. بندرت اتفاق می افتد که این جوانان بعد از سن ۳۰ سالگی یا ازدواج، به علاقه مندی خود به این موسیقی ها ادامه دهند.

سن شایع علاقه مندان ۲۴ تا ۱۶ می باشد و نسبت حضور دختران به پسران در این موسیقی حدوداً یک به ۱۰ می باشد و این به خاطر سبک و شکل این موسیقی و یا حتی ضد زن در این موسیقی است. دختران کمتر به موسیقی متال و بیشتر به موسیقی رپ علاقه مندند.

عده زیادی از دختران علاقه مند به این موسیقی ها توسط دوستان جنس مخالف خود جذب این موسیقی ها می شوند و عموماً اطلاعات غلطی از اصل و ریشه این موسیقی ها دارند.

بعضی از دختران علاقه مند به این موسیقی ها جهت حفظ سلامت جنسی خود سعی می کنند به صورت فردی و بدون ارتباط با پسران با این موسیقی ها در ارتباط باشند.

بیشتر علاقه مندان از نظر روحی و شخصیتی دارای ویژگی های خاصی هستند. آنها دوست دارند متفاوت از دیگران به نظر برسند. آنها عموما از نظر روانی سالم نیستند یا به طور کلی از معیارهای عمومی سلامت روحی روانی درجامعه سطح پایین تری دارند. آنها از نظر خانوادگی نیز دارای مشکلات خاصی هستند و عموما از طرف خانواده دچار فشارها یا تنش هایی هستند. غالبا روابط جوانان علاقه مند به این موسیقی ها با پدر و مادر یا افراد خانواده تیره است و حتی عده ای خانواده را به طور کامل ترک کرده اند.

علاقه مندان موسیقی متال عموماً از طرف دوستان، یا افراد فامیل یا افراد نزدیک خانواده مانند برادر یا خواهر به این موسیقی ها وارد می شوند. چرا که علاقه مندی به این موسیقی ها نیازمند گذشت زمان و مجاورت با آن می باشد. جوانان علاقه مند به این موسیقی ها از همه نوع خانواده هایی هستند ولی بیشتر آنها از رفاه نسبی در خانواده برخوردارند.

گرایش مذهبی در خانواده نقش مهمی را در علاقه مندی جوانان به این موسیقی ها بازی می کند. طرفداران این موسیقی بیشتر از خانواده هایی هستند که از نظر گرایشات و تعصبات مذهبی در خانواده و یا میزان آزادی عمل فرزند در خانواده دچار افراط و تفریط شده اند.

در بین این گروه ها عموماً خانواده ها از گرایشات اعتقادی فرزندان خود اطلاعی ندارند و فقط ممکن است آشنایی بسیار ضعیفی با موسیقی مورد علاقه آنها داشته باشند.

بسیاری از خانواده ها یا در مورد علائم یا نشانه های مورد استفاده فرزندان اطلاعی ندارند و عده بسیار کمی هم اگر اطلاع دارند این مسائل را فانتزی گونه و زودگذر می دانند و نسبت به آن بی توجه هستند.

در بعضی از خانواده ها وقتی خانواده به فرزندان خود در مورد این موسیقی ها اخطار می دهد فرزندان، پدر و مادر را به شکل های مختلف اغفال می کنند و موضوع را به شکلی دیگر به آنها وانمود می کنند مثلاً تعدادی از کلیپ های کم خطر را به خانواده نمایش می دهند و وانمود می کنند که آنها علاقه ای به گروه های شیطانی ندارند.

به دست و ظاهر این بوزینه دقت کنید رنگ لب‌ها، نوع آرایش و حالت انگشت

تمامن نمادهای کابالیستی و اهریمنی است. جوان ابله ما هم از سر نا آگاهی و خریت دنبال روی این هرزه‌ها و بدکارها می‌شود.

علت علاقه مندی جوانان به این موسیقی ها

عموماً جوانان به علت مجاورت با این موسیقی ها از طرف دوستان، برادر و ... به آن جذب می شوند و کمتر می توان گفت که در آنها علاقه یا استعدادی ذاتی به این موسیقی ها وجود دارد چرا که این موسیقی ها با فطرت انسانی همخوانی ندارند و با آن در تعارض هستند.

حتی عده ای از طرفداران این موسیقی واقعاً علاقه ای به این موسیقی ندارند ولی برای جلب توجه به زور هم که شده سعی دارند خود را به آن علاقه مند کرده و خود را طرفدار آن نشان دهند. آنها حتی برای ایجاد کردن علاقه در خود به تمرین و خود آزاری هم می پردازند. علت اصلی ورود به این موسیقی ها از طرف جوانان خود نمایی و جلب توجه است.

در مرحله دوم جذابیت های رسانه ای این نوع موسیقی هاست. (خشونت، سکس و...) در مرحله بعدی فضاهای جنسی این موسیقی هاست که علاقه مندان از طریق آن می توانند وارد محیط های پر خطر شوند و در مرحله بعدی، روحیه اعتراض، عصیان، گریز، انکار و ... نهفته در این موسیقی هاست.

چگونگی ورود به این موسیقی ها

بیشتر جوانان از گروه های ساده و کم خطری مانند متالیکا (هوی متال) که بیشتر دارای اشعار اجتماعی است شروع می کنند اما کم کم تحت تاثیر تحریک و تشویق دوستان به گروه های پرخطر بلک متال وارد می شوند.

فعالیت های فرهنگی مربوط به این موسیقی ها در داخل کشور

کتاب

در داخل کشور از حدود سال ۱۳۷۵ تا به حال ده ها کتاب که عموماً به صورت متن اشعار گروه های معروف همراه با ترجمه آنها می باشند، به چاپ رسیده است. در کنار آنها ده ها نشریه نیز غافل از گرایشات اعتقادی و خصوصیات اخلاقی این گروه ها اقدام به چاپ شعر یا مصاحبه از این گروه ها کرده اند. البته کتاب هایی نیز با موضوع آموزش نواختن انواع سازهای این نوع موسیقی ها در کشور مجوز گرفته و چاپ شده است.

در متن این کتاب ها، اشعاری با موضوعات ضد دین، خشونت، سکس و ... موج می زند. در این کتاب ها، نویسندگان با چاپ بیوگرافی و تصاویری از اعضای گروه یا مصاحبه با آنها اقدام به تبلیغ گروه های موسیقی کرده اند.

حتی در یکی از این کتاب ها، نویسنده پای خود را فراتر گذاشته و اقدام به چاپ علائم خاص کلیسای شیطان روی جلد کتاب خود کرده است.

در صفحات مقدمه عموم این کتاب ها سعی شده این نکته بیان شود که گروهی که کتاب درباره آن نوشته شده، گرایشات ضد آمریکایی و مخالف با صهیونیسم داشته است و این در حالی است که عموم این گروه ها آنارشیست و اصلاً با هر حکومت و دولتی مخالف هستند.

تنها تعداد کمی از این کتاب ها و نشریات بعد از چاپ توقیف شده اند یا اجازه چاپ مجدد آنها لغو شده است.

جهت درک بهتر جریان چاپ این کتاب ها در کشور، به معرفی و نقد یکی از این کتابها با نام «در انتظار آفتاب» می پردازیم که در سال ۱۳۸۰ به چاپ رسیده است. این کتاب درباره زندگی و اشعار خواننده گروه «The Door» جیم موریسون می باشد.

روی جلد کتاب عکس خواننده و در پشت آن عکسی از مقبره و مجسمه خواننده همراه با چند دسته گل به چشم می خورد.

البته در کتاب عکس های زیادی از خواننده دیده می شود، همچون عکس هایی از دوران کودکی و جوانی خواننده، عکس هایی ازخواننده همراه با گروه موسیقی اش، عکسی از دستگیری خواننده در هنگام اجرا به خاطر توهین به مقدسات، عکس چند ستاره راک و جملات آنها درباره ممتاز بودن شخصیت خواننده. جهت بررسی شخصیت جیم موریسون و کتاب چاپ شده از او در ایران زندگی او را از روی فیلمی از الیور استون با نام «The Door» که در مورد زندگی او ساخته شده است، مورد بررسی قرار می دهیم.

در سکانسی از فیلم جیم مورسیون در یک بار، مشغول به خواندن می شود. او به یکباره در اشعار خود رو به پدرش می گوید: «پدر، می خواهم تو را بکشم» و بعد از آن جملات منحرفانه ای در مورد مادرش با مضمون زنا با محارم بیان می کند. همه کسانی که در بار حاضر هستند به یکباره ساکت شده و به او نگاه می کنند. رئیس بار به او فحاشی کرده و از او می خواهد که اجرا را متوقف و بار را ترک کند. موریسون بعد از پایان اجرا به شدت از رئیس بار به خاطر بیان جملات وقیحانه اش کتک می خورد و مورد فحاشی قرار می گیرد.

در فیلم الیور استون پلان های مختلفی درباره فساد اخلاقی او وجود دارد که بسیاری از آنها قابل بیان در این مقاله نیستند.

در جایی از فیلم او در یک بار در حضور همگان ادرار می کند، یا در اجراهای زنده لخت می شود، یا جملات رکیک و زننده به کار می برد، به شکلی که پلیس در هنگام اجرا بارها به او هشدار می دهد.

در فیلم، او دائم الخمر نشان داده می شود و مصرف مواد مخدر کار همیشگی اوست، او حتی مصرف مواد یا مشروبات الکلی را روی سن هم رها نمی کند، او چنان شیفته مواد مخدر است که تماشاگران برای ابراز علاقه به او، در هنگام اجرا، گراس و مواد مخدر برای او روی سن پرتاب می کنند. او در چند جا به مقدسات توهین کرده و جملات کفرآمیز بر زبان می آورد. مثلاً در یک جا رو به همه می گوید: «من ابلیسم و هر کاری بخواهم می کنم.»

او در فیلم با زنی که به نظر می رسد از فرقه پگان ها یا شیطان پرست هاست، دوست شده و با او به شیوه شیطان پرست ها هم قسم می شود (بریدن دست ها و آمیختن خون دست ها به هم.)

او در سکانس معروف فیلم بعد از روابط نامشروع با زن شیطان پرست اقدام به خودزنی و خونخواری می کند.

خواننده در فیلم در چند جا اعلام می کند که جسم او توسط روح یک سرخپوست تسخیر شده است. کارگردان در تمام فیلم این مساله را به طور واضح به کرات تأکید کرده است.

حضور روح سرخپوست بیشتر در جاهایی به چشم می خورد که خواننده از خود بی خود شده و اقدام به انجام اعمال غیراخلاقی می کند.

کارگردان در بیشتر بخش های فیلم سعی کرده جیم موریسون را منحرف نشان دهد. مثلاً در ارتباط او با معشوقه اش نشان می دهد که او خیانتکار است و با دختران و زنان زیادی رابطه دارد.

در چند جای فیلم، پلیس به خاطر حرکات ناشایست خواننده روی سن به او اخطار می دهد تا این که بالاخره در ۲۰ سپتامبر ۱۹۷۰ دادگاه او را به علت رفتار ناشایست در ملأ عام و انجام رفتارهای منحرفانه جنسی و وضع بد متهم در اماکن عمومی محکوم به پرداخت ۵۰ هزار دلار جریمه نقدی و ۶ ماه حبس با اعمال شاقه محکوم می کنند.

این در حالی است که در کتابی که درباره خواننده در ایران چاپ شده است، نویسنده سعی کرده جیم موریسون را مردی صلح طلب و معترض بر ضد دولت نشان دهد.

مثلاً او در کتاب بیان کرده است که اخطارهای پلیس به او به خاطر افکار انتقادی و معترضانه او بر ضد دولت بوده است. او در کتاب خود در آلبوم «The End» جملات منحرفانه جیم موریسون درباره مادرش را سانسور کرده و این در حالی است که نویسنده در کتاب خود بیان می کند که فیلم الیور استون را دیده است.

کارگردان فیلم که با خواننده هموطن می باشد در فیلمش سعی کرده او را انسانی عیاش و شهوت پرست معرفی کند، مثلاً در سکانسی از فیلم دوستان خواننده در چند جا به او در مورد اضافه وزن او هشدار می دهند و از او می خواهند که سکس، مشروب و مواد مخدر را کنار بگذارد.

نویسنده در کتاب عکس هایی از اجراهای خواننده و مراسم سی امین سالگرد او برای علاقه مندان چاپ کرده است. همچنین در پایان کتاب خود ۸ سایت مطرح اینترنتی حاوی مطالب خواندنی و عکس های خاطره انگیز در مورد خواننده و اعضای گروه او را معرفی کرده است.

همچنین به ستارگان دیگر راک ایمیل زده و از آنها خواسته که در مدح جیم موریسون جمله ای بگویند و جملات تحسین برانگیز آنها در مورد خواننده را همراه با عکس آنها به چاپ رسانده است. نویسنده در ابتدای کتاب خود علت نگارش این کتاب را اشعار زیبا و شخصیت خواننده معرفی کرده است.

در مورد تعداد کتاب های چاپ شده با این مضامین در ایران می توان بیش از ۵۰ جلد کتاب را تخمین زد. البته بعضی از گروه های تحقیقاتی تعداد کتاب های چاپ شده در این زمینه را تا ۲۰۰ عنوان نیز بیان کرده اند.

در کشور معمولاً انتشارات خاصی اقدام به چاپ این گونه کتاب ها می کنند، به شکلی که در مورد چاپ آنها می توان تنها چند انتشارات خاص را نام برد.

اگر بخواهیم بیشتر در مورد گذشته چاپ این کتاب ها صحبت کنیم جالب است بگوییم این کتاب ها هر ساله از طریق انتشارات مربوط در نمایشگاه بین المللی کتاب به فروش می رفتند و موجی از مخاطبان خود را به نمایشگاه می کشاندند.

جالب تر آن که دکوراسیون غرفه ها نیز مانند محتوا و جلد کتاب ها با رنگ های سیاه و سرخ طراحی می شدند.

در غرفه ها پوستر خواننده و گروهی که کتاب درباره آن چاپ شده بود به عنوان هدیه به خریداران کتاب اهدا می شد.

جوانان علاقه مند بعد از خرید این کتاب ها، کتاب را برای بارها می خوانند (حتی اقدام به حفظ اشعار انگلیسی آن می کنند) و همراه با کتاب کلیپ های غیرمجاز گروه مربوطه را از طریق سی دی های قاچاقی یا ماهواره تماشا می کنند.

بعد از خواندن این کتاب ها، علاقه مندان اطلاعات و نظرات خود را درباره گروه و اشعارش در میتینگ های گفتگو، یا در پارک ها و یا چت روم های اینترنتی رد و بدل می کنند.

برگزاری کنسرت موسیقی

با وجود ممنوع بودن آموزش یا تحصیل موسیقی متال در آموزشگاه های موسیقی انواع سازهای آن در مغازه های سازفروشی به فروش می رود و انواع کلاس های آموزشی آن در آموزشگاه های دارای مجوز آموزش داده می شود. البته انواع کتاب های آموزشی این موسیقی در کشور دارای مجوز هستند و حتی به چاپ های مجدد نیز رسیده اند.

عموم جوانانی که به صورت خصوصی زیر نظر اساتید یا به صورت عمومی در آموزشگاه ها آموزش دیده اند، علاقه مند به برگزاری کنسرت هستند.

تا به حال در بعضی از استان های کشور گروه های مختلف متال موفق به برگزاری کنسرت شده اند. از جمله اجراهای مهم می توان به اجرای سال ۱۳۸۴، در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران، جشنواره گروه ها در سال ۱۳۸۵ در دانشگاه تهران و همچنین اجرای دیگری در تالار خانه معلم تهران در سال ۱۳۸۵ و اجراهای متعدد دیگری در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و... اشاره کرد.

براساس ترفندهای گروه ها جهت گرفتن مجوز، اجراها معمولاً در دانشگاه ها و در تعطیلات اعیاد مذهبی مانند عید مبعث، عید قربان و... برگزار می شوند.

عموماً مجوز دهندگان به این اجراها از محتوای این موسیقی ها و شکل و شیوه اجرای آن مطلع نیستند و گروه ها برای گرفتن مجوز اجرا، جهت اغفال مسوولان مربوطه به انواع ترفندها دست می زنند.

دانشگاه های مختلفی از کشور تا به حال اجرای موسیقی متال یا راک را به خود دیده اند. برگزاری تعد ادی از این اجراها از طرف دانشجویان و تعدادی از آنها از طرف غیردانشجویان صورت گرفته است.

چهار بوزینه شیطان پرست

بعضی از این کنسرت ها با وجود داشتن مجوز در زمان اجرا به علت هیجانات شدید تماشاگران تعطیل شده اند.

اجراها معمولاً با نورپردازی ها و دکوراسیون ها یا آرایش ها و تیپ های جالب توجه مخاطبان و نوازندگان همراه است، به شکلی که حراست دانشگاه بعد از برگزاری اجرا و در ایام تحصیلی اجازه ورود نوازندگان یا تماشاگران را به دانشگاه ها با این تیپ ها و آرایش ها نمی دهد.

حتی ممکن است تماشاگران در روز اجرا در مسیر حرکت به دانشگاه توسط نیروی انتظامی دستگیر شوند. این اتفاق چند سال پیش در شیراز رخ داد و اجرای زیرزمینی یک گروه به خاطر دستگیری تماشاگران که با مینی بوس قصد حرکت به محل اجرا را داشتند، لغو شد.

نکته دیگری که قابل توجه است حضور خبرنگاران خارجی قبل و بعد از اجرا و تهیه گزارش های مستند خبری توسط آنها می باشد. تا به حال گزارش ها یا برنامه های مستند زیادی توسط گروه های غربی و اروپایی در مورد موسیقی غربی در ایران ساخته شده است. حتی دیده شده است که یک محقق خارجی از طرف فلان دانشگاه غربی برای دریافت مدرک دکتری یا انجام پروژه تحقیقاتی به ایران آمده و به تحقیق درباره گروه های موسیقی یا گروه های شیطانی پرداخته است.

دو احمق شیطان پرست

این دو جوانک ابله حتا نمیدانند شیطان پرستی یعنی چی و یکی از آنها علامت را وارونه نشان میدهد.

برگزاری اجراهای زیرزمینی

چون در بیشتر مواقع برگزاری اجرا روی سن و یا در اماکن دولتی و عمومی غیرممکن است، گروه ها اقدام به برگزاری اجراهای زیرزمینی می کنند که معمولا در محافل خانگی صورت می گیرد.

در این اجراها تماشاگران و علاقه مندان به رقص متال به جنباندن شدید سر مانند دراویش اهل تصوف می پردازند.

این رقص انرژی زیادی از تماشاگر می گیرد و بعضی از تماشاگران با مصرف قرص، انرژی خود را برای انجام چند ساعته آن تقویت می کنند. گاه انجام این رقص برای مدت زیاد باعث بروز اختلالات جسمی در بین علاقه مندان شده و کار آنها به بیمارستان کشیده می شود.

نوازنده ابله و کافر

تلویزیون و رادیو

در تلویزیون، برنامه هایی که ریتمی تند و نیاز به موسیقی های پرجنب وجوش دارند مانند برنامه های ورزشی، خبری یا تبلیغات بازرگانی و... از این موسیقی ها در برنامه های خود استفاده می کنند.

البته بعضی از سریال ها یا فیلم های داخلی که محتوای ترسناک یا موضوعات مربوط به شیطان دارند نیز از این موسیقی ها استفاده می کنند که در این صورت موزیک آنها توسط آهنگسازان داخلی ساخته می شود.

بعضی از موسیقی هایی که در برنامه های غیرداستانی تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرند، توسط بعضی از گروه های شیطانی با گرایشات منحرفانه کار شده اند.

استفاده برنامه سازان از این موسیقی ها به دلایل زیر است:

ساختار این موسیقی ها با محتوای برنامه ها متناسب است و در صورت استفاده نکردن از این موسیقی ها، پیدا کردن موسیقی جایگزین کار مشکلی است.

برنامه سازان چون تنها از ساختار مفرح و شاد این موسیقی ها بهره می گیرند از محتوای این گروه ها یا گرایشات سازندگان آن آگاه نیستند. به غیر از تلویزیون، این موسیقی در برنامه های رادیویی نیز به کرات مورد استفاده قرار می گیرد که برای نمونه می توان به رادیو جوان اشاره کرد که بیش از همه از این موسیقی ها استفاده کرده است.

البته به غیر از موسیقی ها، تلویزیون تا به حال چندین بار از نشانه ها یا مفاهیم شیطانی در برنامه های خود استفاده کرده که همه به صورت ناآگاهانه بوده است.

برای مثال پخش تیزر تبلیغاتی از موسسه ای که جایزه آن دارای عدد ۶۶۶ بود یا همچنین شعری که بارها در یکی از سریال های شبکه ۳ توسط هنرپیشگان خوانده می شد و این عدد در آن به کار رفته بود.

یا همچنین دکور و لوگوی یکی از برنامه های شبانه شبکه ۳ که متناسب با یک نشانه شیطانی بود. این علائم در برنامه های خارجی کودک و نوجوان نیز مورد استفاده قرار گرفته اند مانند علامت «کرانادو» یا دست شیطان در کارتون مرد عنکبوتی، البته پیش از برنامه های داخلی، فیلم های خارجی پخش شده دارای مشکل بوده اند که از آن جمله می توان به فیلم ارباب حلقه ها و هری پاتر و برنامه سینما ماوراء با فیلم هایی مانند کنستانتین و کودک را دعا کن و... اشاره کرد.

اینترنت

اینترنت به خاطر آن که رسانه ای با قابلیت فعالیت های زیرزمینی است و ردیابی و شناسایی کاربران در آن عملا غیرممکن است به یکی از رسانه های اصلی شیطان گرایان تبدیل شده و بیشتر گروه های شیطانی برای تبلیغات و بحث و گفتگو از آن استفاده می کنند.

گروه های شیطان پرست در داخل کشور، وبلاگ ها و سایت های مختلفی را راه اندازی کرده اند که از طریق آن به تبادل اطلاعات می پردازند.

عموم گروه های بلک متال از طریق اینترنت به تبلیغ گروه خود می پردازند، یا موسیقی خود را از این طریق در اختیار علاقه مندان قرار می دهند. همچنین همه برنامه ها یا میتینگ ها از طریق اینترنت تنظیم می شوند.

ارتباط با کلیساهای شیطانی یا شیطان پرستان خارجی یا سایر گروه های متال دیگر نیز از همین طریق صورت می پذیرد.

در دام ابلیس

شیطان پرستان چه می خواهند؟

با یک ساعت تأخیر خودش را به محل قرار رساند، لباس سراسر سیاه و با پارگی های متعدد به تن داشت. کفش بسیار بزرگ و حداقل ۱۵ انگشتر با علائم و تصویرهای مختلفی که در انگشت هایش خودنمایی می کرد.

نمادهایی از صلیب شکسته، بز، ستاره پنج پر و خیلی چیزهای دیگری که فقط نام دو مورد از آنها را درست ادا می کرد. با اینکه قرار ساعت ۱۳ بود اما با چشم های خواب آلود اظهار می کرد که فقط به خاطر اینکه زودتر رهبری شیطان پرستان را برعهده بگیرد، سر قرار حاضر شده است:

۲۰ سالمه، اسمم فرشید و دیپلم کامپیوتر هستم.

خب آقا فرشید از کی با شیطان پرستی آشنا شدی؟

حدود ۳ سال پیش.

سه سال پیش! فکر نمی کنی برای وارد شدن به این گروه ها یه کم زود بوده باشه؟

نه بالاخره باید زودتر بزرگ می شدم و با کسب قدرت از یه چیزی می تونستم موفقیت های بیشتری بدست بیاورم.

می توانی در چند جمله کوتاه شیطان پرستی را معرفی کنی؟

بله، شیطان پرستی یعنی کسب قدرت از تاریکی و وحشت، یعنی اینکه با خدا مبارزه کنی و پیروز باشی و همیشه مثل یه احمق نگی چشم، باشه. شیطان پرستی یعنی آزاد بودن یعنی صفا!

چی شد که تو این گروه را برای خودت انتخاب کردی؟

به خاطر اینکه من در همه ادیان تحقیق کردم و از آنها خوشم نیامد و مخصوصاً احساس کردم که از مسیحیت بدم میاد.

مگه شما مسیحی هستید؟

نه اما مخالفت با مسیحیت بالاخره برای شیطان پرستی لازمه دیگه.

شما گفتید در رابطه با ادیان تحقیق کردید، اگر ممکنه در این رابطه توضیح بدین.

خب من تمام کتاب های دینی رو خواندم و دیدم که دین اسلام سخته و برای آدم خیلی مسئولیت قائل شده، مسیحی ها هم عقب افتاده هستند و ....

آقا فرشید اگر ممکنه اسم چند تا از کتاب هایی را که مطالعه کردی بگو.

الان حضور ذهن ندارم.

در مراسم هایی که دارید چه کارهایی انجام میدی؟

ما یک محراب درست می کنیم و کاسه هایی از خون و چند تا شمع و یک خنجر را برای پرستش شیطان در اونجا قرار می دیم و بعد جملاتی از انجیل شیطان را تکرار می کنیم. گاهی هم الکل و مواد مخدر مصرف

می کنیم و شیطان بر ما وارد می شود و احساس قدرت می کنیم.

چرا بین همه گروه ها، شیطان پرستی را انتخاب کردی؟

چون خیلی آزاده، هر کاری دلمون می خواهد در مهمانی ها انجام میدیم، راحت راحت، تازه هر کس کارهای سنگین تری انجام بده از نظر بچه ها خیلی با حال تر هم هست!

خانواده هاتون از این برنامه ها خبر دارن؟

از نظر من خانواده یعنی پدر ومادر و پدر ومادر هم هیچ حقی ندارند، چون اونا بودند که ما رو بی اجازه توی این دنیای سیاه و پوچ آوردند و اجازه نداشتند. حالا هم ما عذابشون میدیم تا دیگه کسی جرأت نکنه آدم جدیدی روبه این دنیا بیاره.

فرشید واقعاً نسبت به مقدسات دینی احساس دلبستگی نمی کنی؟

دین وجود نداره، مگه نمی بینی توی ماهواره هر شب برنامه ساعت ۹ رو که آقای دکتر میگه همه چیز دروغه و باید شما روشنفکر باشید، من دارم سعی می کنم روشنفکر باشم.

موسیقی مورد علاقه ات؟

متالیک و راک.

چند تا از آرزوهات رو به ترتیب بگو!

آرزو دارم که رهبر شیطان پرستای ایران بشم برای اینکه خیلی پولدار میشم. آرزو می کنم یه روزی بشه هر کاری که دلمون خواست توی خیابونای تهران و شهرای دیگه انجام بدیم.

وجه مشترک همه فرقه های شیطان پرستی نگاهی به مباحث ماوراء طبیعت مثل مذهب و دین است و اگر بخواهیم ریشه مشترک همه آنها را بیان کنیم جملگی ریشه در خاستگاه ابلیس دارند و این موضوع از جایگاه مسلمانان به۶۱۴۷۲;ویژه شیعیان اهمیت و جایگاه ویژه ای پیدا می کند

برنا

گسترده شدن دامنه تضاد در میان مردم که یکی از مصادیق آن گسترده شدن فرقه هاست سندی است برای تلاش ابلیس و جنود وی تا آنچنان مردم را متفرق کنند که هیچ دو نفری نتوانند در زیر یک سقف زندگی کنند.

«اسماعیل شفیعی سروستانی» محقق و سردبیر مجله موعود، در نشست بررسی شیطان پرستی و شیطان پرستان مدرن گفت:آمار ها حکایت از این دارند که در حال حاضر حدود فرقه شبهه مذهبی در جهان معاصر تأسیس شده و این عدد روز به روز در حال افزایش است. اگر بخواهیم تعریفی از شیطان پرستی داشته باشیم باید گفت: شیطان را به عنوان خدا یا رب قبول داشتن و آن را عبادت کردن که معمولا در این شرایط از آن به عنوان الهه سیاهی یاد می شود.

وجه مشترک همه فرقه های شیطان پرستی نگاهی به مباحث ماوراء طبیعت مثل مذهب و دین است و اگر بخواهیم ریشه مشترک همه آنها را بیان کنیم جملگی ریشه در خاستگاه ابلیس دارند و این موضوع از جایگاه مسلمانان به ویژه شیعیان اهمیت و جایگاه ویژه ای پیدا می کند.

وی افزود: شیطان بعد از تبری جستن و عناد۶۱۴۷۲;ورزیدن ابلیس از سجده بر حضرت آدم عهد بست که بندگان خدا را اغوا کند و برای این منظور طلب عمر زیاد و دراز تا قیامت کرد و تا وقت معلومی (ظهور مهدی صاحب الزمان۶۱۴۷۲;مجال یافت.)

شفیعی سروستانی تاکید کرد:میدان عمل شیطان عالم خلق و جهان۶۱۴۷۲;دنیاست و جان و روح شیطان پرستی در جامعه در حال نمود است.در عموم فتنه گری ها حضور۶۱۴۷۲;ابلیس و جنود وی مسلم است. به سادگی از کنار این مطلب نمی توان گذشت که گسترده شدن دامنه تضاد در میان مردم که یکی از مصادیق آن گسترده شدن فرقه هاست سندی است برای۶۱۴۷۲;تلاش ابلیس و جنود وی تا آنچنان مردم را متفرق کنند که هیچ دو نفری نتوانند در زیر۶۱۴۷۲;یک سقف زندگی کنند.

این محقق دینی معتقد است: امروز جنگ عجیب و غریبی در حال۶۱۴۷۲;اتفاق است. جنود ابلیس با همه قوا که بخش عمده آن دیده نمی شود، در کار وارد شده۶۱۴۷۲;اند۶۱۴۷۲;و تلاش دارند از هر راه ممکنی به وجود انسان ها نفوذ کنند.

گویی دامنه فتنه ها۶۱۴۷۲;در عصر آخرالزمان آنقدر گسترده می شود که نگه داشتن دین همچون نگه داشتن آتش در کف۶۱۴۷۲;دست است.

در عموم آثار فرهنگی جاری در این سرزمین نیز پیام های شیطانی۶۱۴۷۲;نهفته است و باید به دنبال پیام های رحمانی گشت و توجه داشت که پیام های شیطانی در۶۱۴۷۲;همه جای اطراف ما وجود دارند. این مساله در وجوه هنری همچون سینما، موسیقی، ادبیات۶۱۴۷۲; و شعر فصل مفصلی را به خود اختصاص می دهد.

وی یادآور شد: پیروی از هواجس ولی۶۱۴۷۲;گرفتن شیطان است در مذاهب یونانی و قدیمی نیز این شیوه رایج بوده است. در جهان۶۱۴۷۲;کنونی شیطان پرستی به شیوه قدیم بیشتر در ولایت موصل عراق و ناحیه شیخان که مهد۶۱۴۷۲;آشوری ها بوده، وجود دارد. فرقه شیطانیه نیزمنسوب به یزیدبن معاویه است که در بخشی۶۱۴۷۲;از خاک عراق رواج دارد.

شفیعی سروستانی تصریح کرد: بشر امروزی ۴۰۰ سال است۶۱۴۷۲;که شیطان پرست است و علت آن را می توان در خستگی از ازدحام تکنولوژی ، غیبت آموزه۶۱۴۷۲;های دینی، تجربه پایان تاریخ غربی و به صدا در آمدن زنگ تاریخ دین و معنویت جست و۶۱۴۷۲;جو کرد. طی ۴۰۰ سال آرام آرام بشر مبتلای غرب زدگی شد و این ابتلا به غرب زدگی۶۱۴۷۲;امروز عام و فراگیر شده است که دیگر نمی توان جایی را پیدا کرد که از غرب زدگی در۶۱۴۷۲;امان باشد.

وی معتقد است: مسلمانان به ویژه شیعیان بیش از سایر ملل و امم در۶۱۴۷۲;معرض خطرات ابلیس هستند چون هرچه صحبت در این باره بیشتر به میان بیاید، بیشتر به۶۱۴۷۲;جان وی لرزه می افتد و هرچه گفت و گو های مهدوی بیشتر می شود، تلاش جنود ابلیس نیز۶۱۴۷۲;برای مبارزه بیشتر و بیشتر می شود.

امروز برای مردمانی که چشم باز دارند۶۱۴۷۲;صفوف معلوم است.چه بسا کسانی از میان ما گمان می کنند در جبهه حق هستند اما به دلیل۶۱۴۷۲;عدم دقت و مراقبت از طرق مختلف پیام های شیطانی را دریافت کرده باشند که جنسشان از۶۱۴۷۲;جنس جنود شیطان باشد.

وی خاطر نشان کرد: تلاش مزبوحانه غرب برای استمرار۶۱۴۷۲;تاریخ رو به زوال و نیستی، آلودگی به درجات مختلف شرک، ارتباط با جریان های۶۱۴۷۲;صهیونیستی همگی نشان از سلطه شیطان پرستی در غرب۶۱۴۷۲;دارند.

در ادامه بحث، برخی اخبار قرار گرفته بر روی خروجی خبرگزاری ها در مورد شیطان پرستی را از نظر می گذرانیم.مدتی پیش، این خبر بر روی خروجی برنا نیوز قرار گرفت.

ترویج شیطان پرستی و انتشار تصاویر مستهجن زنان به بهانه اطلاع رسانی یک سایت خبری ـ تحلیلی در حالی به انتشار عکس های مستهجن و غیر اخلاقی زنان گروه های شیطان پرست خارجی آن هم بدون هیچ فیلتری اقدام کرده که این اقدام خلاف قانون مطبوعات بوده و در حکم توقیف و یا فیلتر شدن یک رسانه محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه جوانی برنا، در پی افشاگری های برنا از فعالیت های گسترده شیطان پرستان در ایران که بازتاب های متعدد و متفاوتی را در پی داشت، یک سایت اینترنتی به ترویج جشن ها، آداب و رسوم و جدیدترین تیپ های این گروه های انحرافی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ما، اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های گروه های شیطان پرست از آنجا آغاز شد که برنا از فعالیت ۷۰ فرقه و گروه شیطان پرست در ایران خبر داد که این اطلاع رسانی زنگ خطری را برای مسئولان به صدا در آورد. اما در کنار این اطلاع رسانی، سایت فوق در کمال ناباوری و به جای اینکه به اقداماتی در خصوص اطلاع رسانی مفید در خصوص این هشدار و هشدارهای کارشناسان بپردازد، طی روزهای گذشته به انتشار تصاویر مستهجن از زنان شیطان پرست در کشور ایتالیا پرداخت.

اگرچه به زعم مدیران سایت این اقدام در راستای اطلاع رسانی(؟!) صورت گرفته است، اما انتشار تصاویر نیمه عریان زنان حاضر در راهپیمایی شیطان پرستان هیچ گونه جای شکی باقی نمی گذارد که اقدام فوق آگاهانه یا ناآگاهانه به ترویج فعالیت ها و به خصوص پوشش های مخصوص این گروه پرداخته است.

بنابر این گزارش، تصاویری نیمه عریان و عکس هایی از روابط دوستانه چند شیطان پرست مرد و زن از دیگر جذابیت های(!) این گزارش تصویری است که حتی مخاطبان این سایت را هم به این شیوه اطلاع رسانی معترض کرده است. عدم هیچ فیلتر و یا پوشش بر روی این عکس ها این شائبه را تقویت می کند که سایت مذکور تنها و تنها با هدف جذب مخاطب بیشتر با ذوق زدگی خاصی این گزارش تصویری را اینچنین عریان روی خروجی سایت خود قرار داده است.

برنا از انتشار تصاویر مذکور برای تکمیل خبر خود معذور است اما اعتراض برخی بازدید کنندگان این سایت و همچنین برخی مسئولان در خصوص آزادی بی حد و حصر سایت های به اصطلاح خبری ـ تحلیلی که هیچ و نام و نشانی از گردانندگان و حامیان فکری و مادی آنان در کار نیست باعث شد خبر فوق را منتشر کند مضاف بر اینکه این اقدام تأمل برانگیز که کاملا خلاف مواد قانونی قانون مطبوعات بوده و حداقل به توقیف و یا فیلتر شدن یک سایت می انجامد، جای خالی نظارت دستگاه های متولی از جمله ارشاد و قوه قضائیه بر فعالیت سایت های اینترنتی را بیش از پیش عیان می کند خصوصا که بیش از دو سال از طرح ساماندهی سایت های اینترنتی می گذرد اما...

یک کارشناس رسانه با اعلام انزجار از انتشار این تصاویر مستهجن و غیر اخلاقی در سایت های داخلی، عدم نظارت صحیح بر سایت های خبری و به وجود آمدن بازار سیاه جذب مخاطب را از جمله دلایل اصلی دانست که مدیران اینگونه سایت های مدعی را به انتشار چنین تصاویری وا می دارد.

این خبر را نیز که مدتی پیش بر روی خبر گزاری ها رفت، بخوانید:

تهران ـ خبرگزاری ایسکانیوز : اعلام رسمی خبر بازداشت ۸۰ زن و مرد شیطان پرست در یک محفل جهنمی در کرج ، بازتاب گسترده ای داشته و این معضل با واکنش های فراوانی رو به رو شده است.

معاون امنیتی و سیاسی دادستان کل کشور گفت: به زودی کارگروهی متشکل از وزارء و رؤسای برخی دستگاهها و سازمانها تشکیل خواهد شد و مصادیق مجرمانه جرائم رایانه ای و همچنین سایتهای شیطان پرستی بررسی و تعیین خواهد شد.

ناصر سراج در ارتباط با نحوه برخورد قضائی با سایتهای شیطان پرستی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تشکیل چنین سایتهایی به طور حتم از اعمال مجرمانه است و به شدت با فعالان در این گونه سایتها برخورد خواهد شد.

چندی پیش دکتر مجید ابهری آسیب شناس اجتماعی در گفتگو با خبرگزاری مهر از فعالیت ۶۶۶ سایت شیطان پرستی در کشور خبر داده بود.

این در حالی است که هم اکنون بیش از ۷۰ فرقه شیطان پرستی در کشور فعال است.

شیطان پرستان استفاده از مواد مخدر روانگردان و آزادی بی بند و باری جنسی را جزو مراسم هفتگی خود قرار می دهند.

display inline frames Your browser does not support inline frames or is currently configured not to

رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا نیز چندی پیش از افزایش اقدامات گروههای شیطان پرستی خبر داده و اطمینان داده گروهها و فرقه های مبتذل شناسایی شده غربی مانند شیطان پرستی، رپ و غیره که در داخل کشور دانسته یا نادانسته و یا به طور سازمان یافته فعالیت می کنند برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

معاون امنیتی و سیاسی دادستان کل کشور همچنین به تشکیل “کارگروه تشخصی جرم های رایانه ای” اشاره کرد و در ادامه افزود: در لایحه جرایم رایانه ای پیش بینی شده کارگروهی به منظور بررسی مصادیق مجرمانه جرم رایانه ای به مسئولیت دادستان کل کشور تشکیل شود که در این کارگروه مصادیق مجرمانه سایت های شیطان پرستی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سراج اعضای این کارگروه را متشکل از وزاری اطلاعات، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، وزیر دادگستری، فرمانده ناجا، یک فرد خبره در امور فناوری اطلاعات و دو نماینده مجلس برشمرد.

این هم خبری دیگر.

۲۴ اسفند ۱۳۷۸

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس گفت: مبلغ شیطان پرستی در استان فارس دستگیر شد.

به گزارش فارس به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس در چند عملیات جداگانه ضمن دستگیری یک مبلغ شیطان پرست مقادیر زیادی مشروبات الکی کشف کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس در خصوص این خبر گفت: ماموران ما مطلع شدند خانمی به نام «رضوان ـ ح» ، در یک واحد پوشاک فروشی واقع در شمال شیراز به روش سمبل گروه های افراطی نژاد پرست و منحرف(شیطان پرستی) و گروه های مبتذل غربی اقدام به ترویج خرافه گرائی می کند.

مسعود روستا افزود: با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع ماموران از آن واحد صنفی بازرسی و تعداد ۳۸۷ عدد نمادهای گروه های شیطانی کشف و متهمه را تحویل مقام قضایی دادند.

وی در ادامه از کشف مقادیر قابل توجهی مشروبات الکی در شیراز خبر داد و گفت: ماموران ما از ورود یک محموله مشروبات الکلی خارجی از استان های دیگر به شیراز و قصد فروش آن توسط قاچاقچیان در این شهرستان مطلع شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس اظهار کرد: پس از انجام تحقیقات لازم، دو نفر از این قاچاقچیان به نام های «رضا ـ ت»، و «حسین ـ ج»، شناسایی و ماموران متوجه شدند این افراد با دو دستگاه خودرو پیکان و پژو ۴۰۵ قصد فروش مشروبات الکلی را در شیراز دارند.

روستا گفت: با هماهنگی مقام قضایی هر دو متهم دستگیر و در بازرسی از منزل یکی از آنها مقادیر زیادی از مشروبات الکلی کشف شد و متهمان دستگیر شدند.

حال با توجه به مطالب درج شده در بالا، می توان نتیجه گرفت که شیطان پرستی اگرچه در ایران وارد شده است، اما اقداماتی برای مقابله با این پدیده چه از طرف مسئولان و چه از طرف سایتهای اینترنتی و وبلاگ نویسان، در حال انجام است. هر چند به نظر برخی افراد ممکن است کافی نباشد.

برخورد شدید و بدون اغماض پلیس با۶۱۴۷۲;گروههای شیطان پرستی

تهران خبرگزاری ایسکانیوز: رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی با بیان اینکه طبق قانون، حک نوشته و تصاویر مبتذل غربی بر روی لباس ممنوع است، گفت: پلیس با گروههای شیطان پرست بدون اغماض و با شدت برخورد می کند

به گزارش روز شنبه گروه حقوقی، انتظامی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران «ایسکانیوز»، مدل موهای تن تنی، میکروبی، تیفوسی، تاج خروسی، دم اردکی، آناناسی، فشن و سیخ تو پیریز!، ابروهای تیغ زده و یا برداشته شده، شلوار و بلوزهای تنگ با مارک و شکل های عجیب، مانتوهایی که هیچگونه شباهتی به مانتو ندارند، شال های رنگی که تنها وسط سر را می پوشاند و آرایش های غلیظ ؛ این ها تصاویر دختران و پسران جوان این مرز و بوم است که هر روز در کوی و برزن با آن مواجه می شویم.

این جوانان بدون توجه به برخی مسائل اقدام به پیروی از مدهای غربی کرده و بعضی از آنها بی خبر از علت به وجود آمدن مدها فقط به خاطر ظاهربینی از آن استفاده می کنند که به عنوان نمونه می توان به لباس هایی که نماد شیطان پرستی بر روی آن حک شده و یا آرایش موهای خود به مدل مخصوص همجنس بازان غربی اشاره کرد که جوان ایرانی فقط به خاطر زیبایی مدل از آن استفاده می کنند بدون اینکه به محتوا و معانی ضمنی آن توجهی داشته باشند.

سردار «احمد روزبهانی» درباره استفاده البسه با مارک و نوشته های مبتذل از سوی جوانان گفت: از زمان اجرای طرح ارتقاء امنیت اخلاقی ـ اجتماعی از سال ۸۶ تاکنون با این گونه البسه ها برخورد شده است.

وی افزود: بر طبق قانون، نمایش شعارهای استکبار، نقاشی و نوشته های مبتذل بر روی البسه ممنوع می باشد و با آن برخورد می شود.

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با تأکید بر اینکه پلیس با این نوع موارد به صورت ریشه ای برخورد می کند، تصریح کرد: در این زمینه جلسات متعددی با رؤسای اتحادیه و اصناف پوشاک گذاشتیم و آنها را در این زمینه توجیه کردیم.

سردار روز بهانی با اشاره به اینکه تمام ابلاغیه های نیروی انتظامی در خصوص البسه غیرمجاز به تمامی وارد کنندگان، تولیدکنندگان و فروشندگان اعلام شده است، تصریح کرد: طبق این ابلاغیه، واردکنندگان، تولیدکنندگان و فروشندگان البسه حق ندارند البسه هایی که دارای نوشته و تصاویر مبتذل و مستهجن است را وارد، تولید و یا به فروش برسانند.

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با بیان اینکه رؤسای اتحادیه و اصناف پوشاک موافق برخورد پلیس با متخلفان در این حوزه هستند، تعامل بین اصناف پوشاک اعم از واردکنندگان، تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک با پلیس را مثبت و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.

وی با اشاره به فعالیت زیرزمینی برخی از تولیدکنندگان پوشاک و تولید و توزیع البسه های حاوی نوشته و تصاویر مبتذل گفت: تولیدکنندگان مزبور در چارچوب قوانین اتحادیه ها و اصناف فعالیت نمی کنند و فعالیت آنها از ریشه غیرقانونی است و شهروندان در صورت مشاهده می توانند موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

سردار روزبهانی با اشاره به فروش زیور آلات منقش به علایم و آرم های گروههای مبتذل غربی از سوی برخی فروشندگان گفت: به جرأت می گویم که بیش از ۶۰ الی ۷۰ درصد فروشندگان نمی دانند که این علایم چه معنایی دارد.

به گفته رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا خیلی از فروشندگان لباس، ترجمه فارسی جملاتی که بر روی لباس ها وجود دارد، اطلاعی ندارد.

وی با تأکید بر آگاهسازی فروشندگان و تولیدکنندگان البسه با علایم مبتذل غربی گفت: سازمان های ذیربط باید از طریق اطلاع رسانی، اعضای اتحادیه ها و اصناف را با آرم و علایم گروههای مبتذل و شیطان پرستی آشنا کنند.

سردار روزبهانی با اشاره به برخورد با تولیدکنندگان زیرزمینی در سال گذشته گفت: با فروشندگانی که در چارچوب اصناف فعالیت می کنند اما این قوانین را رعایت نکردند، برخورد شده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های متعدد از سوی پلیس امنیت اخلاقی ناجا گفت: در نمایشگاه های مذبور تابلوها و بیلبوردهای صحبتهای مسوولان آمریکایی، اسرائیلی و کشورهای غربی که به آشکار در سخنرانی های خود یکی از راههای شکست ایران را بحث پوشش و زنان مطرح کرده اند به نمایش گذاشته شده است.

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا خاطرنشان کرد: آنها معتقد هستند که با وارد کردن البسه مبتذل مغایر با فرهنگ جامعه ایرانی می توانند زنان ایرانی را از بحث حجاب دور کنند.

سردار روزبهانی تصریح کرد: وقتی دشمن آشکارا این موضوع را مطرح می کند، برخی معتقد هستند که بیرون آوردن مقداری مو و یا تنگ بودن مانتوهای زنانه و مواردی اینچنینی چه کاری می تواند انجام دهد در حالیکه بحث بدپوششی نیز در کشورهای آمریکا، انگلیس و کشورهای اروپایی مطرح می باشد.

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با اشاره به اینکه موضوع حجاب، عفت و پاکدامنی زن در همه ادیان، قوم ها و مذاهب و حتی قبل از ورود اسلام به ایران نیز مطرح بوده است، اظهارداشت: غرب بعد از رنسانس به این نتیجه رسیده است که بحث بدپوششی به خصوص برای زنان می تواند چه معضلاتی به وجود بیاورد.

وی با اشاره به موضوع «اندلس» (اسپانیای فعلی)گفت: دشمنان با حرمت شکنی و در اختیار گذاشتن مشروب، غیرت را از جوانان اعراب مسلمان گرفتند، امروز نیز آنها قصد دارند از این روش برای انحطاط جوان ایرانی استفاده کنند.

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با تأکید براینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف خود که همانا رواج بدپوششی در کشور می باشد، میلیون ها دلار هزینه می کنند، تصریح کرد: تنها راه مقابله با حربه دشمنان، اقدامات فرهنگی مناسب و در چارچوب هنجارها و ارزشهای اسلامی می باشد که می توانند اقدامات دشمنان را خنثی کنند.

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا گفت: متأسفانه عده ای آگاهانه و مغرضانه و عده ای دیگر نیز با بی تفاوتی نسبت به پوشش؛ هیچ توجهی به مسائل و فعالیت های فرهنگی ندارند که طبیعتاً باید در این زمنه برخورد شود.

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی، وظیفه پلیس نیست، گفت: حوزه فرهنگ صاحب دارد و مسوولان این حوزه باید کار خود را در این رابطه انجام دهند و تا زمانی که مسوولان فرهنگی وظیفه خطیر خود را انجام ندهند، پلیس این مسئولیت را بر عهده می گیرد.

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با بیان اینکه اقدامات فرهنگی پلیس خلاف قانون نیست، خاطرنشان کرد:

احساس مسوولیت پلیس در قبال ارزشها، انقلاب و مردم و همچنین میزان توقعات مردم از نیروی انتظامی؛ علت انجام این گونه اقدامات می باشد.

سردار روزبهانی با اشاره به اینکه باید بتوانیم در چارچوب قانون با تهاجم فرهنگی یا ناتو فرهنگی مقابله و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ نمائیم، تصریح کرد: گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در بین جامعه مهمترین ابزار مقابله با تبلیغات و حربه های دشمنان می باشد.

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با بیان اینکه گروه های شیطان پرستی که از شاخه های گروههای مبتذل و مستهجن غربی محسوب می شوند ، افزود: این گروهها با آداب، رفتار، کردار، نوع پوشش یکی از فاسد ترین و مستهجن ترین گروه های موجود است که نوک پیکان این گروه ها، کشورهای مسلمان را نشانه گرفته است.

وی تصریح کرد: ایران با توجه به استکبار ستیزی و طلایه دار بودن در مقابل با استکبار طبیعتاً در جبهه حمله کشورهای غربی قرار دارد و حمله به ایران شدیدتر از کشورهای دیگر است.

سردار روزبهانی خاطرنشان کرد: با توجه به شناخت جوانان ایرانی به اسلام و نیز آگاهی آنها به گروههای مبتذل غربی به ویژه شیطان پرستان، در حال حاضر این گروهها جایگاهی در ایران ندارند.

وی با اشاره به اینکه مسوولان آمریکایی برای ترویج گروههای مبتذل غربی به خصوص شیطان پرستی در کشورهای اسلامی خصوصاً ایران میلیون ها دلار هزینه می کنند، افزود: اگر برای جوان ایرانی هیچ اقدام فرهنگی انجام نشود، نمی توانیم سد محکمی در برابر این حملات بکشیم که طبیعتاً دشمنان با استفاده از انواع ترفندها چه در داخل و خارج کشور تلاش می کنند در این درگیری برنده شوند.

سردار روزبهانی با بیان اینکه تعداد کمی از جوانان ایرانی ناآگاهانه جذب گروههای شیطان پرستی شده اند، گفت: علت گرایش جوانان به این گروهها به چند دسته تقسیم می شود.

دسته اول، جوانانی که نمی دانند مدل آرایش صورت و مو، نوع لباس متعلق به چه گروه و کشوری است که متأسفانه تعدادشان به نسبت گروه دوم زیاد می باشد.

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا افزود: دسته دوم، تعداد کمی از جوانان هستند که مدتی در کشورهای غربی زندگی کرده اند و هنگام بازگشت این سوغات سیاه را به ایران آورده اند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، برخی نیز از طریق اینترنت و ورود به سایتهای مبتذل غربی، این گروهها را به عنوان الگوی خود انتخاب کرده اند و می دانند که علایم و آرم ها متعلق به چه گروهی می باشد که تعداد این افراد بسیار کم است.

سردار روزبهانی اعلام کرد: پلیس با اشاعه دهندگان گروههای مبتذل غربی در کشور برخورد و اجازه نمی دهد افرادی سهواً و عمداً و صرفاً با قصد سودجویی به فرهنگ و ارزشهای جامعه ایران خدشه وارد کنند.

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا، آگاهسازی و فرهنگسازی از طریق سازمان های فرهنگی مانند صداوسیما، آموزش و پرورش و غیره مورد تاکید قرار داد و گفت: باید به جوانان در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاهی، علاوه بر آموزش اسلام ناب محمدی، آنها را با تمام نقایص شیطان پرستی آشنا کنیم تا از این طریق بینش و تفکر جوان به مرحله ای برسد تا بتواند از بین دین اسلام و یا هرگروه مبتذل غربی یکی را انتخاب کند.

وی با تأکید بر آشنایی جوانان با گروههای شیطان پرستی و اهداف و آرمان های آنها، از این گروهها به عنوان گلوله های کاتیوشا نام برد و گفت: دشمنان قصد دارند از طریق گروه های مبتذل غربی خصوصاً شیطان پرستان جوانان ما را هدف گرفته تا به انحراف بکشاند.

وی همچنین با تأکید بر ایمنی جوانان ایرانی در مقابله با گروههای مبتذل غربی خصوصاً گروههای شیطان پرستی، سپر تقوا را مهمترین عامل برخورد با گروههای مبتذل عنوان کرد و افزود: باید سپر تقوی را در بین جوانان تقویت کنیم.

طرح امنیت اجتماعی در چارچوب قانون اجرا می شود.

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با تاکید براینکه طرح امنیت اجتماعی در چارچوب قانون اجرا می شود، گفت: این طرح، خواسته به حق مردم و مسوولان از نیروی انتظامی می باشد.

به گفته وی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، برخورد با اراذل و اوباش، مزاحمان خیابانی، برخورد با آلودگی صوتی، معتادان تابلو ، برخورد با بدپوششی خانم ها و آقایان و غیره را شامل می شود.

سردار روزبهانی تصریح کرد: این طرح فقط شامل حضور ماموران گشت و ارشاد نیست بلکه در این طرح شاهد حضور گسترده نیروهای پلیس در مراکز تفریحی سطح کشور نیز هستیم.

به گفته وی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور امنیت و ایجاد احساس امنیت بر طبق قانون اجرا می شود که با توجه به استقبال گسترده مردم، طرح مزبور استمرار خواهد داشت. /۵۵۵/۱۱۰

دستگیری ۱۰۴ شیطان پرست در شیراز

سرهنگ "عباس حمیدی" افزود :برادران اطلاعات سپاه شیراز از حدود یکسال پیش طی یک کار مستمر اطلاعاتی و تحقیقاتی، درباره حرکت بعضی از گروه های وابسته به بیگانگان و عوامل اصلی، مکان های برگزاری و اقدامات آنها اقدام به شناسایی و رصد کردند.

بر بدن های برخی از آنان نقش هایی همانند خالکوبی جای گرفته بود که عمدتاً یادآور بال های پرندگان و نشان تجاری برخی خودروهای بیابانی بود.

به گزارش ایرنا،خبرنگارانی که روز دوشنبه به محل نگهداری اعضای دستگیر شده این گروه در شیراز رفتند در این محل اشیایی همچون تبر، شمشیر، چاقو، قمه، بطری های پلاستیکی و وسایل نواختن موسیقی هم مشاهده کردند.

بر بدن های برخی از آنان نقش هایی همانند خالکوبی جای گرفته بود که عمدتاً یادآور بال های پرندگان و نشان تجاری برخی خودروهای بیابانی بود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شیراز در این محل به خبرنگاران گفت: ماموران اطلاعات بسیج، ۱۰۴ نفر از اعضای این گروه شیطان پرست را یکشنبه شب درمراسم پارتی درشیراز دستگیر کردند.

سرهنگ «عباس حمیدی» افزود: برادران اطلاعات سپاه شیراز از حدود یکسال پیش طی یک کار مستمر اطلاعاتی و تحقیقاتی، درباره حرکت بعضی از گروه های وابسته به بیگانگان و عوامل اصلی، مکان های برگزاری و اقدامات آنها اقدام به شناسایی و رصد کردند.

وی اضافه کرد : این برادران، شب گذشته موفق شدند ۱۰۴ نفر از اعضای گروه شیطان پرستی را در یک جلسه مشترک پارتی و کنسرت موسیقی غیراخلاقی در شیراز، دستگیر کنند.

وی افزود: این جلسه دریکی از باغ های اطراف شیراز برگزار شده بود که مراسم این شیطان پرستان به صورت همزمان (زنده) با دو دستگاه دوربین از طریق سیستم اینترنت پرسرعت برای سراسر دنیا پخش می شد.

حمیدی با بیان اینکه تمام این افراد پسر بودند، بیان کرد: یکسری تجهیزات از جمله سیستم های الکترونیکی، مقادیری مواد مخدر و تهجیزات اجرای برنامه های ضد اخلاقی در این پارتی کشف شده است.

وی اظهار داشت: این افراد به انجام کارهایی از جمله خوردن مشروبات الکلی، رفتارهای ناهنجار، رقص های نامتعارض و ضد اخلاقی، خود زنی و مکیدن خون خودشان می پرداختند و از قالب انسانیت به درون قالب حیوانی رفته بودند.

وی بیان کرد: حتی این افراد یک نوع نماز هم دارند که نماز آنان تعظیم به شیطان است و یکی از اقداماتی که این افراد انجام دادند، راه اندازی سایت های ضد اخلاقی، تهیه لباس های نامتعادل و ضد فرهنگی در جامعه، تهیه آرم ها و نمادهای شیطان پرستی بوده است.

حمیدی هدف عمده این افراد را اغفال جوانان و نوجوانان با شیوه ها و شگردهای خاص روانی همراه با جاذبیت های کاذب اعلام کرد.

وی اضافه کرد : خانواده ها باید مراقب جوانان و نوجوانان خود باشند که با چه افرادی رفت و آمد دارند چون دشمن قصد دارد با اغفال جوانان و بهره گیری از آنان به اهداف شوم خود برسد.

حمیدی بیان کرد : صاحبان باغ ها و امکانی که این مجالس در آنها برگزار می شود باید بدانند با هماهنگی که با قوه قضاییه انجام شده برخورد جدی با آنان صورت می گیرد.

این مسوول گفت: دشمن، تهدیدات زیادی علیه نظام دارد که یکی از مهمترین آنها، تهدید نرم و مقابله فرهنگی است ومقابله با هرگونه تهدید دشمن از از وظایف نیروی مقاومت بسیج است.

حمیدی اظهارداشت: بعضی از گروه هایی که در این میدان وارد عرصه کار مقابله با ارزش های اسلامی شده اند، گروه های شیطان پرست و ضد اخلاق هستند.

عوامل ورود این جریان به ایران

برخی از مهمترین عوامل ورود جریان شیطان پرستی به ایران به صورت اختصار به شرح ذیل است:

فعالیت گروه های شیطان پرستی در فضای اینترنت فارسی از طریق ایجاد وبلاگ و خبرنامه های الکترونیکی.

چاپ کتاب های موسیقی متالیکا و راک با مجوز وزارت ارشاد دولت های پیشین و رواج یافتن کنسرت های موسیقی این گروه ها.

مدگرایی جوانان وفروش نمادهای شیطان پرستی در پیاده رو خیابان های بزرگ.

محافل شبانه نیز محل بروز تخیلات خام برخی جوانان ناآگاه ایرانی بود که با اندک اطلاعاتی تصور خام خود از شیطان پرستی را به نمایش می گذاشتند.

با تمامی این توضیحات بسیار بعید به نظر می رسد که حتی تاکنون شمار زیادی در سراسر کشور به این جریان فاسد فکری پیوسته باشند.

برخی از آمارهای بدست آمده نشان می دهد که گردانندگان فرقه شیطان پرستی در ایران قصد دارند با فضا سازی های کمی، تصویری به مراتب گسترده تر از واقعیت را به نمایش بگذارند.

در هر حال برخی از شیوه های مهار و کنترل که در راستای ایمنی سازی می تواند مورد توجه عموم مردم و مسوولان کشور در ارتباط با این فرقه قرار بگیرد به قرار زیر است:

۱) اطلاع رسانی صحیح توسط کارشناسان امر به خانواده ها و مربیان و معلمین مدارس کشور جهت حفظ هوشیاری و تعامل با نوجوانان و جوانان

۲) اطلاع رسانی در خصوص معایب عمده مدگرایی و آثار تخریبی آن به ویژه برای اقشار سنی جوان کشور

۳) تقویت باورهای مذهبی و ترویج الگوهای سازنده مذهبی و ملی برای جایگزین شدن آنان با اسطوره های فاسد غربی

۴) نظارت بر فیلم های وارداتی و بازی های رایانه ای که بعضاً حاوی نمادهای گروه های شیطان پرستی هستند.

۵) انتشار و در معرض دسترس عموم قراردادن دیدگاه های افرادی که در اثر عضویت و ارتباط با فرقه هایی از این دست، دچار آسیب های فراوان جسمی و روانی شده اند.

I’m Breaking Free I’m Breaking Through

I’ve Overcome All I’m Underneath

I Can Finally Stand

I Can Finally Breathei

یادداشت اوّل:

یهودیان دماوند، فراماسونری و نماد ابلیسک

در یادداشت پیشین درباره نماد ابلیسک Obelisk و جایگاه «مقدس» آن در فرقه های شیطانی، از جمله فراماسونری، سخن گفتم. اشاره کردم که ابلیسک نمادی است از آلت تناسلی شیطان به معنای دخول شیطان در کالبد انسان یا تسلیم روح خود به شیطان. به این دلیل، از دوران کهن ابلیسک «آلت تناسلی بعل « Shaft of Baal » نیز خوانده می شد.

«بعل»، به معنی «استاد» و «ارباب»، خدای کهن ادیان غیرابراهیمی در تمدن های شرق مدیترانه و بین النهرین بود. این همان «خدایی» است که در تمدن های گوناگون اسامی گوناگون به خود گرفته، مانند مردوخ و نمرود و داگان و اوزیریس و غیره، و در ادیان ابراهیمی «شیطان» خوانده می شود. در تمامی فرقه های شیطانی معاصر، مانند ایلومیناتی و فراماسونری، این «خدا» با نام «لوسیفر» مورد پرستش است. نمادهای «لوسیفر»، از جمله ابلیسک، از گذشته کهن تا به امروز بلاتغییر مانده است.

در مسیحیت نام «بعل» به عنوان مترادف «شیطان» به کار می رفت. و گفتیم که این همان نماد شیطان است که در مراسم حج توسط میلیون ها زائر سنگباران می شد و در سال های اخیر حکومت سعودی آن را حذف کرد و به جایش دیواری ساده گذارد. این حذف به دلیل نقش لرد فاستر (سِر نورمن فاستر)، معمار و ماسون نامدار، در بازسازی مکه است.

نقشی از آنتونیوس پیوس، امپراتور روم، که نماد ابلیسک یا «آلت بعل» به شکل آلت تناسلی نشان داده شده

(امپراتوران روم خود را از تبار خدایان می دانستند)

در یادداشت پیشین دو نمونه از کاربرد «ابلیسک» را در معماری ساختمان جدید مجلس و ساختمان مؤسسه مالی و اعتباری قوامین، واقع در میدان آرژانتین و مشرف بر مصلای تهران، نشان دادم. در روزهای اخیر با دو نمونه عجیب در شیراز آشنا شدم.

شیراز از دیرباز دارای مدخلی مقدس بود که این شهر را از سایر شهرهای ایران متمایز می کرد. این مدخل «دروازه قرآن» نام دارد که در بلندی، در «تنگ الله اکبر»، واقع بوده و به طور کامل بر شهر مُشرف است. بنای فوق در زمان حکومت شیعی عضدالدوله دیلمی در دروازه شمالی شیراز (راه شیراز به اصفهان) احداث گردید و قرآنی در آن جای داده شد تا مسافران با گذر از زیر آن متبرک شوند. بعدها، کریم خان زند این دروازه را بازسازی کرد و دو جلد قرآن بزرگ نفیس، به خط سلطان ابراهیم بن شاهرخ تیموری، در اتاقک بالای آن جای داد. این قرآن ها، که به «قرآن هفده من» معروف اند، گویا اکنون از دروازه قرآن به موزه پارس انتقال یافته است. زائران بقاع مقدسه شیراز، به ویژه حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاه چراغ (علیه السلام)، پسر ارشد امام موسی کاظم (علیه السلام) و برادر بزرگ امام رضا (علیه السلام)، هماره فراوان بوده اند و آنان که از سمت شمال وارد شیراز می شدند در این مکان اوّلین زیارت نامه خود را می خواندند.

معهذا، در شیراز بنایی دیگر وجود دارد که از نیمه دوّم سده نوزدهم میلادی این شهر را به یکی از زیارتگاه های اصلی فرقه بابی ـ بهایی بدل ساخته است: خانه علی محمد باب بنیانگذار بابیه در کوچه شمشیرگرها. در دوران متأخر قاجاریه و دوران پهلوی، زائران بابی ـ بهائی که از دروازه قرآن وارد شیراز می شدند اندک نبودند. اینان نیز، به ناچار، از همان دروازه قرآن مناسک خود را آغاز می کردند. مطلعین محلی می گویند امروزه نیز زوار بابی ـ بهائی کم نیستند؛ اینان در دروازه قرآن زیارت نامه می خوانند و مناسک خود را آغاز می کنند.

در دو دهه اخیر در دروازه شمالی شیراز تغییراتی انجام گرفته. در پی این تغییرات، دروازه قرآن کارکرد دینی دیرین خود را از دست داده و به یادمانی صرفاً تاریخی ـ نمایشی بدل شده. بزرگ راه شیراز به اصفهان از کنار این دروازه می گذرد نه از زیر آن. به عبارت دیگر، برخلاف گذشته، گذر از زیر دروازه قرآن زائران و مسافران را متبرک نمی کند. در بازسازی جاده «تنگ الله اکبر»، محل وقوع دروازه قرآن، تمهیدی برای حفظ سنت کهن شیعی دروازه قرآن، آن گونه که آل بویه اندیشید و بنیاد نهاد، اندیشیده نشده.

این درست است که احداث بزرگ راه در زیر دروازه قرآن ممکن نبود، و به آن آسیب می رسانید، ولی یافتن راهکاری برای حفظ این سنت دینی ممکن بود. می شد دروازه ای بزرگ تر، در محلی دورتر، احداث کرد که همان سنت را با بزرگ راه های جدید انطباق دهد. چگونه ممکن است با هزینه های سنگین در همین منطقه نمادهای ابلیسک ساخت، چنان که در سطور بعد خواهیم دید، ولی تمهیدی برای حفظ سنت «دروازه قرآن» نیندیشید؟

در سال های اخیر، در دو سوی بنای کهن دروازه قرآن دو بنای جدید احداث شده که به کلی این نماد کهن اسلامی را تحت الشعاع خود قرار داده. در مدخل کنونی شیراز، در فاصله ای اندک در شمال دروازه قرآن که اکنون پلیس راه شیراز ـ اصفهان واقع است، سه نماد ابلیسک احداث شده. ابلیسک های سه گانه فوق بسیار شبیه به «برج روسیه» Russia Tower است.

«راشیا تاور» را همان لرد فاستر تیمس بنک (سِر نورمن فاستر)، [۱] معمار و ماسون بلندپایه، در «مرکز تجارت جهانی» مسکو، [۲] می سازد؛ همو که بازسازی مکه را به دست گرفته و نمادهای سه گانه ابلیسک را از مناسک «رمی جمرات» (سنگباران شیطان) در حج حذف کرده است. بنای راشیا تاور در سپتامبر ۲۰۰۷ با دو میلیارد دلار بودجه آغاز شده و در سال به پایان می رسد. راشیاتاور ۶۴۸ متر ارتفاع دارد و بلندترین برج دنیا خواهد۶۱۴۷۲;شد. زبان فرقه های رازآمیز و شیطانی زبان نمادها و اعداد است. در این زبان، سال سالی خاص و «مقدس» است. آنان معتقدند که در ساعتی معین از روزی معین از سالی معین (ساعت ۱۱:۱۱ صبح ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲) «نظم نوین دنیوی» Novus seclorum آغاز خواهد شد.

ابلیسک های سه گانه مدخل کنونی شیراز کپی کامل «راشیا تاور» لرد فاستر است در حدی که ماکتی از آن جلوه می کند. به تصاویر زیر بنگرید:

ابلیسک «راشیا تاور» (برج روسیه) لرد فاستر در «مرکز تجارت جهانی» مسکوابلیسک های سه گانه شیراز ماکتی از آن است.

ابلیسک های سه گانه مدخل کنونی شیراز (شمال دروازه قرآن)

در سال های اخیر، بهائیان با خرید یا ساخت خانه و مغازه در حد فاصل ابلیسک های فوق تا دروازه قرآن عملاً کلنی های بسته ای را در این منطقه تشکیل داده اند.

ماجرا تمام نشده. در جنوب دروازه قرآن بنای عظیم و عجیب دیگری در دست احداث است به نام «هتل بزرگ شیراز». این هتل بر صخره ای عظیم بنا می شود و به کلی دروازه قرآن را تحت الشعاع نمای حجیم و زشت خود قرار داده است. احداث این بنا، به عنوان هتل، بر صخره سنگی فاقد توجیه اقتصادی است زیرا هزینه گزافی می طلبد؛ و از نظر اصول شهرسازی و معماری نیز فاقد هر گونه توجیه است.

این یک اصل مسلم در شهرسازی است که بافت تاریخی شهر دست نخورده بماند و بناهای جدید، به ویژه با معماری چشمگیر، بناهای تاریخی را حقیر و کوچک نکند. یک نمونه مخالفت یونسکو با احداث برج مشرف بر میدان نقش جهان (میدان امام خمینی) در اصفهان است. به رغم این، نه یونسکو به احداث «هتل بزرگ شیراز» اعتراض کرد نه مقامات محلی با آن مخالفت کردند. احداث این بنا، اگر صرفاً از منظر شهرسازی نیز بنگریم، لطمه بزرگی است بر بافت تاریخی شهر شیراز.

اقدام فوق بسیار شبیه است به اقدام لرد فاستر در احداث برج های بزرگ موسوم به «ابراج البیت» Abraj al Bait بر فراز کعبه؛ که ساختمان مقدس ترین مکان اسلامی را تحت الشعاع خود قرار داده است. مسلمانان فهیم این برج های تجاری را، که سرشار از نمادهای شیطانی و ماسونی است، «شاخ های شیطان» نام نهاده اند.

در بررسی نمای خارجی «هتل بزرگ شیراز» روشن می شود که قسمت فوقانی ساختمان فوق یک هرم ناتمام است. ابلیسکی که هرم آن ناتمام است در نمادهای شیطانی ـ ماسونی دارای معنایی معین است:

«ما سهم خود را انجام داده ایم و با ظهور لوسیفر (ناجی بزرگ) هرم کامل خواهد شد.» ابلیسک ناتمام همان نمادی است که بر اسکناس های دلار ایالات متحده آمریکا نقش شده است. بر بالای این نماد، که «مُهر بزرگ» Great Seal نام دارد، به لاتین نوشته شده: Annuit cœptis (او از اعمال ما راضی است). در این جمله، ضمیر «او» به لوسیفر یا «خدای» طریقت های شیطانی بازمی گردد؛ که از دیدگاه ایشان سرچشمه «نور» است. و در پائین نوشته شده: Novus ordo seclorum (نظم نوین دنیوی).هرم ناتمام مندرج در «مُهر بزرگ» دارای ۱۳ طبقه است و در نمای بیرونی «هتل بزرگ شیراز» نیز ۱۳ رده یا طبقه مشاهده می شود.

اعداد ۳، ۷، ۹، ۱۱، ۱۳، ۳۳ و ۳۹ در فرقه های رازآمیز اعداد مقدس اند. عدد ۱۰ عدد الهی به شمار می رود و از دید آنان منفور است. انفجار برج های دوقلو در نیویورک در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ (۱/ ۹/ ۱۱) صورت گرفت. انفجار مادرید ۹۱۱ روز بعد از انفجار نیویورک انجام گرفت. ویژگی عدد ۱ ۱ ۹ این است که می توان بدون عبور از عدد ۱۰ به عدد ۱۱ رسید. مهندس حسین امانت، معمار نامدار بهائی که ساختمان «بیت العدل اعظم الهی» در حیفا از اوست، در بنای میدان شهیاد (آزادی) عدد ۹ را فراوان به کار برده است.

عدد ۹ در میان بهائیان نیز مقدس است زیرا بهائیان فرقه خود را نهمین آئین از سلسله ادیان موجود می دانند. طریقت کهن اسکاتی، که بلندپایه ترین و رازآمیزترین طریقت ماسونی به شمار می رود و در تحولات مهم جهانی نقش بزرگ داشته، و بنیانگذاران دولت آمریکا مانند جرج واشنگتن از این طریقت بودند، دارای ۳۳ درجه است. در سوی دیگر «مُهر بزرگ» آمریکا عقابی منقوش است که دم او دارای ۶۱۴۹۷; پر است، ۱۳ پیکان در یک چنگال و ۱۳ برگ زیتون در چنگال دیگر گرفته و ۱۳ ستاره بر فراز سر اوست.

دروازه قرآن که امروزه به نمادی مهجور و نمایشی بدل شده و تحت الشعاع ساختمان عظیم «هتل بزرگ شیراز» قرار گرفته

ساختمان «هتل بزرگ شیراز» که قسمت فوقانی آن به شکل هرم ناتمام است آن گونه که در «مُهر بزرگ» آمریکا مشاهده می شود. هرم ناتمام (یک سوی «مُهر بزرگ»)

سوی دیگر «مُهر بزرگ»

در این نماد اعداد زیر مورد استفاده قرار گرفته است:

دم دارای ۹ پراست. عقاب ۱۳ پیکان در یک چنگال و برگ زیتون در چنگال دیگر دارد. ۱۳ ستاره بر فراز سر اوست که در حلقه اوّلیه ۶ گوشه (نماد ستاره داوود) و در حلقه خارجی ۱۹ گوشه از ابر محصور است. هر بال عقاب دارای پر است.

برج های تجاری مکه (ابراج البیت)، که در واقع باید «شا خ های شیطان» خوانده شود، سرشار از نمادهای ماسونی، بنای کعبه را به محاصره گرفته، کار لرد فاستر، معمار و ماسون نامدار، و «مجتمع بن لادن» [۱] [۲] [۳]

در سال ۲۰۱۲، که از دیدگاه فرقه های شیطانی شروع «نظم نوین دنیوی» است

ساختمان “ابراج البیت” به پایان می رسد و کعبه چنین در سایه نمادهای شیطانی قرار خواهد گرفت.

سِر نورمن فاستر (لرد فاستر تیمس بنک)، معمار نامدار و ماسون بلندپایه

«هتل بزرگ شیراز» در زمینی احداث شده که تا زمان انقلاب در مالکیت عبدالحسین دهقان، ماسون بلندپایه و از سران فرقه بهائی، بود و پس از آن مصادره شد. عبدالحسین دهقان و برادرش همدم دوران نوجوانی شوقی افندی، رهبر پیشین فرقه بهائی، بودند و در شیراز عبدالحسین دهقان تولیت موقوفات بهائیان را به دست داشت. در دوران پهلوی، چون امروز، به دلیل غیرقانونی بودن فرقه بهائی، موقوفات این فرقه به عنوان ملک خصوصی افرادی ثبت می شد که «امین بیت العدل» بودند. املاک و باغات پهناور عبدالحسین دهقان در فارس از این گونه موقوفات بود.

در سال های اخیر وکیل دهقان از آمریکا به ایران مراجعت کرده و بخشی از این اموال را پس گرفته است. با شناخت افراد ذینفوذی که با حمایت و تلاش فراوان بخشی از املاک مصادره شده عبدالحسین دهقان، و نیز املاک دکتر ذبیح قربان (بهائی و ماسون بلندپایه)، را بازگردانیدند، یا هم اکنون برای بازگردانیدن آن تلاش می کنند، می توان چهره های متنفذ فرقه های شیطانی در ایران امروز را شناخت. برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل، این شناخت از اهمیت بنیادین برخوردار است.

زیرنویس: در کتاب «زمین و انباشت ثروت: تکوین الیگارشی جدید در ایران امروز» درباره خاندان دهقان چنین آمده است: [۱]

میرزا محمدباقر خان، نیای خاندان دهقان، پیشکار محمدرضا خان و حبیب الله خان و ابراهیم خان قوام الملک، از سران بهائیان فارس و عامل این سه قوام الملک در جنگ ها و سرکوب های بزرگ بود. برای نمونه، در ربیع الاوّل ۱۳۲۱ ق./ ژوئن ۱۹۰۳ م. مأمور سرکوب حاج علیقلی خان، نایب الحکومه لارستان، شد و در رأس قشون مفصلی «با سرباز و سوار و توپ» به لارستان رفت. علیقلی خان لاری در قلعه گراش پناه گرفت و میرزا محمدباقر خان دهقان قلعه لار را تصرف کرد. «تجار لاری تلگرافات زیاد به تهران کرده اند که ما حاجی علیقلی خان را می خواهیم و به ما کمال مهربانی و محبت را دارد، محض این که قوام الملک به مشارالیه بد است می خواهد او و ما را تمام نماید.»

میرزا محمدباقر دوّمین پسر حاج ابوالحسن بزاز شیرازی (متوفی ۱۳۲۰ ق.) است. برادر ارشد، که او نیز از سران بهائی فارس بود، میرزا محمدعلی خان نام داشت. زن حاج ابوالحسن بزاز از خویشان نزدیک شیخ ابوتراب، امام جمعه شیراز، بود… شیخ یحیی امام جمعه پسر این شیخ ابوتراب است. پس از شیخ یحیی پسرش، معین الشریعه، امام جمعه شیراز شد. این زن مادر میرزا محمدعلی خان و میرزا محمدباقر خان دهقان است. میرزا محمدباقر دهقان بسیار مقتدر و ثروتمند شد. او به دفعات برای دیدن عباس افندی به فلسطین و آمریکا رفت. پسران میرزا محمدباقر، میرزا عبدالحسین خان و میرزا عبدالعلی خان دهقان، از سران بهائیان فارس و ایران بودند. تصویر آنان در کودکی، به همراه شوقی افندی، گویای جایگاه رفیع ایشان در فرقه بهائی است.

عبدالحسین دهقان و برادرش (ایستاده) و شوقی افندی (نشسته)

در دهه پایانی سلطنت پهلوی، عبدالحسین دهقان، در کنار عزیزالله خان قوامی و ایرج مهرزاد (مالک اراضی کفترک در شمال شرقی شهر شیراز)، به عنوان یکی از سه متمول و زمین دار بزرگ شیراز شناخته می شد. دهقان مالک روستای کشن و اراضی فراوان دیگر در محدوده و پیرامون شهر شیراز، از جمله در کوه باباکوهی و دروازه قرآن، بود. خانه مسکونی اش در ضلع شمال شرقی فلکه ستاد (روبروی ساختمان استانداری) واقع بود که اکنون در اختیار سپاه پاسداران است. در جنب آن خانه دکتر ذبیح قربان، پسر حاج علیخان آباده ای از سران فرقه بهائی فارس، قرار داشت که اکنون دفتر امام جمعه شیراز است. عبدالحسین دهقان و دکتر ذبیح قربان (رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه پهلوی و رئیس بیمارستان نمازی) از ماسون های بلندپایه ایران و دوست نزدیک بودند.

دکتر لطفعلی صورتگر نیز ماسون بلندپایه و دوست این دو بود. دکتر ذبیح قربان(متولد ۱۲۸۴ ش. در آباده)، اولین رئیس دانشگاه شیراز، در ۲۳ ژوئن ۲۰۰۷/ تیر ۱۳۸۵ در آمریکا فوت کرد و ماسون بلندپایه دیگر، دکتر فرهنگ مهر (آخرین رئیس دانشگاه پهلوی در زمان شاه)، در سوگ او یادداشتی منتشر نمود... از سال های ۱۳۲۰ ابتدا محمد نمازی و مظفر خان فرخ و سپس دکتر ذبیح قربان و عبدالحسین دهقان گردانندگان تشکیلات ماسونی شیراز بودند. عکس محمد نمازی و مظفر خان فرخ (ارفع السلطنه) و گروهی دیگر در لباس ماسونی موجود است.

محمد نمازی و الیاس دبی (یهودی) و مظفر خانفرخ (یهودی) در کسوت ماسونی

محمد نمازی، خانفرخ و سایر اعضای لژ ماسونی استاد لژ (الیاس دبی) نشسته بر صندلی مخصوص

دکتر ذبیح قربان (بهائی و ماسون بلندپایه) در کسوت ماسونی

پسر حاج علیخان آباده ای کدخدای قدرتمند بهائی که رفتار قساوت آمیز او با مسلمانان آباده معروف است.

ذبیح قربان، چون محمد نمازی، از سال ها پیش ماسون شده و در سال ۱۳۳۳ ش. به درجه استادی رسیده بود. سایر بلندپایگان ماسون شیراز عبارت بودند از: دکتر تمدن فرزانه، عزیزالله خان قوامی (پسر ابوالقاسم خان نصیرالملک، مالک روستای صیدون و باغ ناری شیراز و املاک مفصل دیگر)، دکتر لطفعلی صورتگر، حبیب الله خمسی، علی محمد دهقان، مارتیروس سرکیس، دکتر امیرقلی فرهمندفر، علی اکبر خلیلی شیرازی و محمدقلی خان قوامی (مالک سعادت آباد).

مظفر خان فرخ، که پدر و مادرش از یهودیان همدان بودند، [۱] و مارتیروس سرکیس، مأمور سرویس اطلاعاتی بریتانیا در شیراز، [۲] را در کتاب «زمین و انباشت ثروت: تکوین الیگارشی جدید در ایران» معرفی کرده ام.

محمد عبداللهی

منابع و ماخذ

۱) هافمن،مرادویلفرید: جهان وآینده جهان اسلام، بازتاب اندیشه ، شماره۱۷، مرکزپژوهشهای صداوسیما، قم،۱۳۸۲

۲) کارگر، رحیم : جهانی شدن و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) ، انتظار ، ش ۶ ، مرکزتخصصی مهدویت ، قم، ۱۳۸۲، ص۱۴۴

۳) عاملی، سعید رضا. مقاله جهانی شدن معکوس و انقلاب دینی: بازخوانی جامعه شناسی بومی-جهانی انقلاب اسلامی ایران

۴) صوفی آبادی. محمود . مقاله اسلام جهانی شدن و پیامدهای فرهنگی آن

نظرات (۱)

سلام خداقوت خیلی عالی بودخیلی باخوندن مطالب تعجب کردم خیلی اموزنده بود ولی حیف که خلاصه نیست که همه راحت بخونن استفاده کنن